Telefon / nummerviser der kan sige / tale ~
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 28-01-09 11:50

Jeg har brug for en afløser til min "danafon Koral Voice", som kan tale
det nummer som ringer ind, samt et bip hvert minut når der er besked på
telefonsvarreren.

En del søgning på Google har kun givet
Doro AlertEasy
Doro SeePlus 314ci
Super Bravo
De tre er ikke særligt flotte og jeg vil gerne finde en der er lidt
mere diskret.

VDN Nummerviser

Nogen der kender flere mulighedder?

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Sørensen

Dato : 04-02-09 04:10

"Jørgen Nielsen" > skrev ...
> Jeg har brug for en afløser til min "danafon Koral Voice", som kan tale
> det nummer som ringer ind, samt et bip hvert minut når der er besked på
> telefonsvarreren.

BeoTalk 1200 ?

Den er lækker og flot, det er både telefonsvarre og talende nummerviser, jeg
ved dog ikke om den kan bibbe når der er besked, men der kommer kraftigt lys
i displayet når der ligger beskeder

vh.
Sørensen

Fra : Bjarne Just

Dato : 06-02-09 10:58

Sørensen skrev:
> [...]
> ved dog ikke om den kan bibbe når der er besked, men der kommer kraftigt lys

Jeg forstod spørsmålet som om, at den skulle kunne tale nummeret (et
vilkårligt nummer). BeoTalk 1200 kan kun afspille en "besked" for et
antal gemte numre. Den kan ikke tale nummeret ala Frøken Klokken.

mvh,
Bjarne

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 06-02-09 12:44

Bjarne Just har bragt dette til os:
> Jeg forstod spørsmålet som om, at den skulle kunne tale nummeret (et
> vilkårligt nummer).
Korrekt forstået. Den nævnte cifrene enkeltvis, eller "Hemmeligt
nummer" når det var ondskabsfulde markedsføringsfolk der ville
chikanere.

> BeoTalk 1200 kan kun afspille en "besked" for et antal
> gemte numre. Den kan ikke tale nummeret ala Frøken Klokken.
Øv... den hjælper jo ikke helt så meget.

--
-- Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]