I Hitman Contracts. Denne bug:
Fra : torben

Dato : 01-02-09 04:03

Hej

Denne bug:

you have to kill the Meatking first. Then only you'll be able to place the
opium pipe without a crash. A bug.

Jeg undrer om der er lignende bugs i de videre missioner efter meatking
missionen og også i hitman blood money?

Jeg snakker selvfølgelig efter at den er blevet patch'et/updateret med
patch.

Jeg syntes at det er underligt at man ikke får vagter og alle på nakken
efter at have nakket meatking, de burde være på udkig nu og rende rundt som
gale eftersom hans piger på et tidspunkt må finde ham livsløs.

Ikke særligt snedigt af en mission af være.
Man kunne lave det sådan at meatking.skulle til have et møde og ikke ville
forstyrres i en times tid.
så var der tid til at ordne og organisere rækkefølgen man ville lave de to
kill i for at undgår mistænksomhed.

Er der andre missioner i Hitman: Blood money. som er lavet på samme måde fra
udviklernes side, altså med at ingen vagter reagere på et kill?

Jeg har ikke spillet Blood Money endnu, end ikke startet på den, så jeg er
lidt nysgerrig.
Hvis det er på samme måde bliver jeg lidt skuffet.

hilsen

Torben

Fra : Tony

Dato : 04-02-09 18:54

"torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lidt nysgerrig.
> Hvis det er på samme måde bliver jeg lidt skuffet.

du kan da selv bestemme hvem du vil nakke først.

Meatking nakker jeg sidst og rører slet ikke opiumspiben.

Fra : torben

Dato : 04-02-09 23:25

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> du kan da selv bestemme hvem du vil nakke først.
>
> Meatking nakker jeg sidst og rører slet ikke opiumspiben.

Nå ja, det er rigtigt nok.

Men alligevel!

-
Torben

Fra : Tony

Dato : 04-02-09 23:43

> Nå ja, det er rigtigt nok.
>
> Men alligevel!

og hvis vagterne skulle rende rundt som gale, så nåede du aldrig ud

Fra : Tony

Dato : 04-02-09 23:48

> "torben" <spamfri@spamfri.dk> skrev i en meddelelse

> og hvis vagterne skulle rende rundt som gale, så nåede du aldrig ud

Har kørt spillene flere gange, og først når du kører dem prof. bliver det
spændende, også Blood Money.
Go' jagt.

Fra : torben

Dato : 06-02-09 01:48

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Har kørt spillene flere gange, og først når du kører dem prof. bliver det
> spændende, også Blood Money.
> Go' jagt.
Nemli'
Jeg kører aldrig andet end i Pro, selv uden at kende missionen.
Jeg køber kun hitman for at køre i prof.
Og med microsoft sidewinder commander controller. Det kræver træning i
controlleren for: 'Failing is no option, except from when the game has it's
own bugs.'
-

Fra : torben

Dato : 06-02-09 09:34

> Og med microsoft sidewinder commander controller. Det kræver træning i
> controlleren for: 'Failing is no option, except from when the game has
> it's own bugs.'
> -

skal lige sige, den commander controller giver en del muskelinfiltrationer,
så den er ikke sund...og så findes der desvære alligevel ingen bedre, men MS
laver den ikke mere.

Fra : Tony

Dato : 06-02-09 14:55

> skal lige sige, den commander controller giver en del
> muskelinfiltrationer, så den er ikke sund...og så findes der desvære
> alligevel ingen bedre, men MS laver den ikke mere.

nej,det er i det hele taget slet ikke sundt, at spille for længe ad gangen,
hehe.
Jeg bliver både stiv og om i musklerne, selvom jeg spiller med mus og
keyboard.
Jeg må væk engang imellem for at lave strækøvelser ..hehe.