Dam på internettet
Fra : Joeb

Dato : 31-01-09 15:48

Hej Gruppe

Håber jeg er i den rigtige!!

Jeg har lige ominstalleret en PC for en ven. Jeg er desværre kommet til at
slette et spil han bruger meget tid på.
Det drejer sig om "Spil dam på internettet mod andre" (tror jeg)
Jeg kan se det er fra Zone.msn og jeg kan også finde den engelse udgave, men
hvordan pokker finder jeg den danske han så gerne vil ha'?

Mvh. JL

Fra : JYH

Dato : 31-01-09 17:28

Joeb wrote:

> [...]
> Jeg kan se det er fra Zone.msn og jeg kan også finde den engelse
> udgave, men hvordan pokker finder jeg den danske han så gerne vil ha'?

Her måske: http://www.flyordie.com/spil/dam.html
Ellers søg "dam online", der er masser af hits.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-02-09 11:35

"Joeb" skrev i en meddelelse

> Håber jeg er i den rigtige!!

Måske

> Jeg har lige ominstalleret en PC for en ven. Jeg er desværre kommet
> til at slette et spil han bruger meget tid på.
> Det drejer sig om "Spil dam på internettet mod andre" (tror jeg)

Det er et af de "indbyggede" spil i f.x. Windows XP - så formentlig har
du bare slettet genvejen og ikke selve spillet ?

Så hvis du ikke får et bud her, så prøv i news:dk.edb.system.ms-windows
og hør, hvordan du får genvejen tilbage.

Jan

Fra : Joeb

Dato : 01-02-09 12:46

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> bare slettet genvejen og ikke selve spillet ?
>
> Så hvis du ikke får et bud her, så prøv i news:dk.edb.system.ms-windows og

Tak for hint.

Jeg har dog aldrig set Dam på hverken min XP eller Vista ???
Jeg vil prøve dit råd og spørge om hjælp i omtalte nyhedsgruppe. Det er min
ven meget om at gøre, at han får det samme spil som jeg slettede

Mvh. JL