Database spørgsmål
Fra : hanne

Dato : 30-01-09 19:56

Hej

Kan fgl. lade sig gøre , og er det praktisk muligt

Jeg har en online php webcalender kørende på servage !

Jeg vil gerne lave en "backup" server som skal køre
hos mig selv.,altså egen server,jeg har fast ip !

Jeg er med på så langt at hvis jeg laver en tro kopi af selve
www stien fra servage (selve webcalenderprogrammet)
og lægger på egne server så skulle det være ok

Jeg er også nået så langt at det eneste jeg skal ændre er
evt databasenavn host password mv. på den nye "lokale" server ( i config)

Nu kommer så det jeg er gået kold på !

Alle de data som bliver lagt i mysql på "hovedserveren" når der indtastes
i denne webcalender i løbet af dagen, hvordan får jeg
nemmest disse overført til den lokale server , feks. 1 gang i døgnet
således at hvis servage går ned , at jeg så kan springe over til den lokale
og mere eller mindre køre videre derfra ?

håber ikke dette var for kryptisk ;)

KH Hanne