Nyt problem - er det en byld?
Fra : Ukendt

Dato : 28-01-09 20:15

Da min søn her til aften lige inden sengetid skulle tørres i "bagen" efter
stort toiletbesøg, observerede jeg at han havde en lille rund hævelse lige
udenfor numsehullet. Den er kun svagt rødelig, og det gjorde ikke ondt, når
jeg trykkede på den. Hvad kan dette være? En begyndende byld? For børn får
vel ikke hæmorider.

Han klagede over kløe i numsen - det gør han af og til, og NEJ HAN HAR IKKE
ORM !!! Vi bruger AC3 Comfort med god virkning, når denne kløe opstår.

Er der nogen der har et bud på hvad den lille røde "knop" kan være? Er det
blot fordi han netop havde lavet stort?

Hilsen Anne-Lise

Fra : Steen Suder

Dato : 23-03-09 08:28

Trekroner skrev:
> [...]
> ORM !!! Vi bruger AC3 Comfort med god virkning, når denne kløe opstår.
>
> Er der nogen der har et bud på hvad den lille røde "knop" kan være? Er det

En hæmoride måske?

--
Steen Suder