Yousee udfald
Fra : Mathias

Dato : 28-01-09 10:00

Er jeg den eneste der oplever små udfald på Yousee disse dage? Driftstatus
nævner ikke noget..

Mvh Mathias

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 28-01-09 12:48

On Wed, 28 Jan 2009 09:59:51 +0100, "Mathias"
<baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> wrote:

>Er jeg den eneste der oplever små udfald på Yousee disse dage? Driftstatus
>nævner ikke noget..
>
>Mvh Mathias

Hvis det er TV2 du mener der falder ud, så har jeg også opæevet det,
men kun på den station (så vidt jeg har set). Om det også sker for
andre kanaler, har jeg ikke opdaget.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Mogens

Dato : 28-01-09 12:56

Poul Erik Lindaa wrote:

> Hvis det er TV2 du mener der falder ud, så har jeg også opæevet det,
> men kun på den station (så vidt jeg har set). Om det også sker for
> [...]
Hvis du har deres harddiskoptager kan det tyde på at du skal formattere
harddisken. Den kan nemt gå hen og blive syg.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 28-01-09 17:07

On Wed, 28 Jan 2009 12:55:57 +0100, Mogens <mail@nomail.dk> wrote:

>Hvis du har deres harddiskoptager kan det tyde på at du skal formattere
>harddisken. Den kan nemt gå hen og blive syg.

Det har nu intet med den at gøre. den er ikke tændt når jeg ser TV.

Internettet har jeg ikke oplevet udfald på. Kun på TV 2.

Fra : Mogens

Dato : 28-01-09 17:21

Poul Erik Lindaa wrote:

> Det har nu intet med den at gøre. den er ikke tændt når jeg ser TV.

Hvis du har *Yousees digitale HDD boks*, så *ER* den tændt når du ser
TV, ellers har du vist misforstået konceptet :) Faktisk optager den hele
tiden, også når du ser live TV. Derfor kan du pause en live-TV
udsendelse og sågar spole tilbage i Live TV.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-01-09 17:23

Mogens <mail@nomail.dk> wrote:

> Faktisk optager den hele
> tiden

hvilket også gør at harddisken i den ikke holder så længe ... ;)

/thomas

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 29-01-09 12:56

On Wed, 28 Jan 2009 17:22:43 +0100, thomas@elements.dk (Thomas von
Hassel) wrote:

>hvilket også gør at harddisken i den ikke holder så længe ... ;)
>
>/thomas

Jeg har en HD-boks uden harddisk optager, og en seperat Harddisk
optager, som jeg kun tænder når jeg skal bruge den.

I øvrigt bruger jeg ikke altid den, da tekst-TV modulet er noget
dårligere end den der sidder i TV'et.

Men men men, alt dette har ingen betydning, daa det kun er TV 2 der
falder ud. Andre kanaler virker fint.

Fra : Mogens

Dato : 29-01-09 13:43

Poul Erik Lindaa wrote:

> [...]
> dårligere end den der sidder i TV'et.
>
> Men men men, alt dette har ingen betydning, daa det kun er TV 2 der

Prøv evt. Yousee forumet på recordere.dk. Der sidder alle de kloge
hoveder med forstand på netop dette.

Fra : Rado

Dato : 14-02-09 08:32

Hassel) wrote:

>hvilket også gør at harddisken i den ikke holder så længe ... ;)

En disk fra en god serie uden fabriksfejl burde nu sagtens kunne køre
24/7 i mindst 5 år, uden problemer. Her selv et par stykker i maskinen
her der begge har kørt ca 16 timer i døgnet i over 7 år.

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda

Fra : Mogens

Dato : 14-02-09 08:42

Rado wrote:

> En disk fra en god serie uden fabriksfejl burde nu sagtens kunne køre
> 24/7 i mindst 5 år, uden problemer. Her selv et par stykker i maskinen
> her der begge har kørt ca 16 timer i døgnet i over 7 år.

Læste også på et tidspunkt Googles erfaringer med harddiske. Mange vil
nok tro at de har nogle store serverbæster stående og knurre nogle få
steder, men faktisk bruger de vist udelukkende billige PC'ere med
almindelige harddiske sat op i noget klyngeværk. Deres erfaringer var at
brugen ikke betød noget som helst for harddiskenes levetid.

Fra : Brian K

Dato : 28-01-09 16:00

"Mathias" <baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der oplever små udfald på Yousee disse dage? Driftstatus
> nævner ikke noget..

Min yousee internet er også ustabilt lige for tiden (sidste 3 - 4 dage)

mvh
brian

Fra : gil

Dato : 28-01-09 18:12

Brian K wrote:

> Min yousee internet er også ustabilt lige for tiden (sidste 3 - 4 dage)

Du er ikke alene. Efter at have klaget min nød til support blev det aftalt
at jeg fredag vil blive telefonisk kontaktet af en teknikker. Jeg har en
20 Mbit/3 Mbit; men den leverer ikke engang det halve.

--
gil

Fra : Jens G

Dato : 28-01-09 19:38

On Wed, 28 Jan 2009 09:59:51 +0100, "Mathias"
<baggadap_FJERN-DETTE@hotmail.com> wrote:

>Er jeg den eneste der oplever små udfald på Yousee disse dage? Driftstatus
>nævner ikke noget..

Hvor er vi henne i landet?

Jeg har ikke bemærket uregelmæssigheder her i Ballerup siden 11.
januar.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Brian K

Dato : 28-01-09 22:05

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor er vi henne i landet?

Glostrup

> Jeg har ikke bemærket uregelmæssigheder her i Ballerup siden 11.
> januar.

Det er også kun små og korte udfald - skete i forbindelse med at jeg blev
opgraderet til 50/4 (og fik nyt modem) - men jeg er stadig super glad for
min forbindelse - 95% af tiden har jeg 50/4.

Min 25/2 jeg havde før jeg blev opgraderet var klokke stabil (har ikke bare
en eneste gang oplevet at være nede)

Håber at min 50/4 ender med at blive lige så stabil (det har jeg fuld tiltro
til vil ske)

Mvh
Brian

Fra : Mathias

Dato : 29-01-09 10:24

Det udfald jeg oplevede var på internet og TV-kanaler. Men kun kort tid af
gangen. Ser ud til at køre stabilt igen nu.

Mvh Mathias