Spiller du EVE ?
Fra : Hagar

Dato : 26-01-09 17:40

Hej i gruppen

Det er godt nok utrolig hvad folk kan finde på i spil
http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5195

Nu spiller jeg ikke selv spillet, jeg faldt bare over dette.

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 26-01-09 19:12

> Hej i gruppen
>
> Det er godt nok utrolig hvad folk kan finde på i spil
> http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5195
>
> Nu spiller jeg ikke selv spillet, jeg faldt bare over dette.

Det er vel ikke så utroligt..! :)

Jeg spiller selv EVE, i modsætning til i den virkelige verden er der ingen
love, regler eller opsyn mht. hvordan pengene bliver brugt, det er et 100%
tillidsspørgsmål hvis man vælger at give sine penge til andre spillere...
Ikke noget jeg sådan lige vil risikere, 80 mia. er alligevel en del! Jeg
synes det er utroligt at noget som en bank uden love og regler, som lever
100% på folks tillid, kan overleve!
Selv har jeg 3 mia. og værdier for et sted mellem 4 og 6 mia, akkumuleret
over 3 års on-and-off spillen... Men jeg har et par kammerater som omsætter
for flere milliarder i ugen.

Men jeg kan så som et kuriosum fortælle dig at CCP som står bag EVE-online
er bosat i Island, møntfoden i EVE hedder InterStellar Kredits og forkortes
ISK helt som den islandske krone... Det var vist noget med det heller ikke
gik så godt med økonomien på Island?

Brian

Fra : Frandsen

Dato : 27-01-09 14:15

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej i gruppen
>
> Det er godt nok utrolig hvad folk kan finde på i spil
> http://www.gamesection.dk/nyheder.asp?nid=5195
>
> Nu spiller jeg ikke selv spillet, jeg faldt bare over dette.

Har godt nok læst om det og om andre scams, men "Tak for alle fiskene"
skulle nok have været "Tak for alle ISK'ene"?!

En virtuel Madoc

Fra : Klaus G.

Dato : 27-01-09 23:19

> Har godt nok læst om det og om andre scams, men "Tak for alle fiskene"
> skulle nok have været "Tak for alle ISK'ene"?!
Jeg tror det er en reference til filmen "The Hitchhiker's Guide to the
Galaxy". Der i starten hvor delfinerne skrider fra jorden, fordi den snart
bliver udslettet, så siger de også "so long and thanks for the fish" :)
http://www.youtube.com/watch?v=ojydNb3Lrrs

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Frandsen

Dato : 28-01-09 10:38

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Jeg tror det er en reference til filmen "The Hitchhiker's Guide to the
> Galaxy". Der i starten hvor delfinerne skrider fra jorden, fordi den snart
> bliver udslettet, så siger de også "so long and thanks for the fish" :)

Ha, det er humor.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 30-01-09 19:51

> Nu spiller jeg ikke selv spillet, jeg faldt bare over dette.

Synd :), det er ellers et fremragende spil, og her til marts bliver det
endnu bedre med Tech III modular cruiser ships :D ( fatter du nok nada af
;) ), mens jeg er en af dem som klapper begejstret i hænderne hehe.

Mvh
Silver aka ConTonkTen i eve.

Fra : Klaus G.

Dato : 04-02-09 00:10

> Synd :), det er ellers et fremragende spil, og her til marts bliver det
> endnu bedre med Tech III modular cruiser ships :D ( fatter du nok nada af
> ;) ), mens jeg er en af dem som klapper begejstret i hænderne hehe.
Der blev engang snakket om en patch så man kunne komme til at rende rundt
som FPS. Flyve ned til planeter osv.. Er det blevet opgivet igen?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk <--under opbygning!

Fra : Kenneth

Dato : 04-02-09 02:04

Klaus G. wrote:
> Der blev engang snakket om en patch så man kunne komme til at
> rende rundt som FPS. Flyve ned til planeter osv.. Er det
> blevet opgivet igen?

Det tror jeg såmænd ikke, men det er nok ikke noget
der lige kommer inden for nærmeste fremtid

Lige nu arbejder De på, at man skal kunne gå rundt inde i
stationerne
+ noget modul udstyr til skibene m.m.

Kig evt. på disse youtube video'er.

http://www.youtube.com/watch?v=TlLuvYkfoTo