Adriaterhavskysten - hvilken campingplads?
Fra : Torben Brøndum

Dato : 25-01-09 01:06

Hej,

Vi har tidligere være to gange på Porto felice i Italien
(Adriaterhavskysten) og boet i mobilhome.

Denne gang vil vi gerne have vores egen campingvogn med. Hvilken
campingplads kan I anbefale når vi også gerne vil have rimelig transporttid
til båden til Venedig? Vi har to drenge på 10 og 15, som gerne vil bade
meget i et badeland

Hilsen Torben Brøndum

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 25-01-09 17:22

Kør til Lidoen evt. Marina Di venezia. Kanon plads, vi har selv været der 2
gange og pladsen har fået et stor vandland
på denne plads er der alt hvad man kan forvente er en top luksusplads
mvh Kim

Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-01-09 00:46

<ingen@mail.dk> wrote

> Kør til Lidoen evt. Marina Di venezia. Kanon plads, vi har selv været der
> 2 gange og pladsen har fået et stor vandland
> på denne plads er der alt hvad man kan forvente er en top luksusplads

Hej og tak for svar.

Den ser bestemt lækker ud

Har du kørt derned med campingvogn - hvis ja, har du booket gennem bureau
eller direkte på pladsen (hjemmefra)?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 26-01-09 15:32

> [...]
>
> Den ser bestemt lækker ud
>
> Har du kørt derned med campingvogn - hvis ja, har du booket gennem bureau

Vi kørte derned med egen campingvogn 2 voksne og 1 teenager Vi har de 2
gange vi var der booket direkte
gennem pladsens hjemmeside. Jeg tror absolut ikke i vil fortryde hvis i
vælger denne plads, den er absolut lige så lækker, som man ser på
hjemmesiden

Nu er du tilfældig ikke den Torben fra Ringsted vel ?

mvh Kim

Fra : Torben Brøndum

Dato : 26-01-09 18:10

<ingen@mail.dk> wrote

> [...]
> hjemmesiden
>
> Nu er du tilfældig ikke den Torben fra Ringsted vel ?

For at tage det sidste først: Nej

Tak for svaret. Vi kom til at tale om hvor dyrt det er i henholdsvis
Italien, Slovenien og Croatien.

Er mad m.v ikke dyrere i Italien end i Slovenien/Croatien? Kan nogen give et
bud ca. i % mon?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 26-01-09 18:36

> Tak for svaret. Vi kom til at tale om hvor dyrt det er i henholdsvis
> Italien, Slovenien og Croatien.
>
> Er mad m.v ikke dyrere i Italien end i Slovenien/Croatien? Kan nogen give
> et bud ca. i % mon?

Det skal siges at norditalien er ret dyr, regn med at det er samme priser på
mad som herhjemme.
Jeg kender ikke priserne i de andre lande. Men har hørt at priserne i
kroatien skulle være en del billigere
end Italien.

mvh Kim