WoW patch
Fra : J W Nielsen

Dato : 23-01-09 15:40

Hej...
Så må vi på den igen - og vi håber I kan hjælpe ligesom sidste gang:

Min søn har nu i nogen tid spillet WoW - for nogle dage siden skal han
starte spillet som sædvanlig, men i stedet påbegyndes en patch-download -
der sker følgende (og vi har lige prøvet igen):

Downloading Patch...

Blizzard Dowmloader...

Blizzard updater was unable to start up

X (Rødt kryds)
This update requires wow.exe 3.0.3.9183
You have an older version 2.1.0.6692

Ak, ja, det fatter jeg altså ikke så meget af.
Kan i give mig en vejledning i, hvordan vi med højre hånds pege- og
tommelfinger kommer videre, så WoW igen kan fungere?

Mvh og på forhånd tak
Jørgen
(og søn)

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-01-09 18:45

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> wrote in message
> [...]
> Kan i give mig en vejledning i, hvordan vi med højre hånds pege- og
> tommelfinger kommer videre, så WoW igen kan fungere?

Det lyder meget meget mærkeligt. Hvis hans wow install stadig er den
version du skriver, så har han ikke spillet siden en gang i 2007. Har
han måske spillet på en uofficiel server?

Ellers tror jeg i må prøve først en repair og hvis det ikke virker, så en
komplet reinstall.

Fra : J W Nielsen

Dato : 24-01-09 14:07

> Ellers tror jeg i må prøve først en repair og hvis det ikke virker, så en
> komplet reinstall.
Tak for svaret...
Vi tog en reinstall og nu kørerødet igen...

/Jørgen