Unlock Debitel telefon
Fra : Mogens Reinert-Stenf~

Dato : 22-01-09 03:28

Der findes en hjemmeside, hvor du selv skal ekspedere dig selv på
siden. Jeg har nu aldrig haft brug for den, da jeg bruger denn samme
operatørs telefoner, hvor jeg er kunde, så jeg bruger ikke tjenesten
selv.

Jeg har sikkert haft 3-4 telefoner, der er simlåst, men er aldrig
ophævet, da jeg smider dem væk efter ca. 4 år.

--
Venlig hilsen Mogens.
E-mail: tv-manden@besked.com

Fra : Anders

Dato : 22-01-09 07:04

"Mogens Reinert-Stenfeldt" <2407@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har sikkert haft 3-4 telefoner, der er simlåst, men er aldrig
> ophævet, da jeg smider dem væk efter ca. 4 år.

Der findes en del sider, hvor man selv kan låse sin mobil op, nogle er
gratis (ældre Nokia mobiler) og nogle koster lidt penge (typisk 50,-).

Hvad er det for nogle mobiler du skal have oplåst ?.
- Efter 6 md. har udbyder pligt til at udlevere koden til dig ganske gratis.

Fra : Mogens Reinert-Stenf~

Dato : 01-02-09 18:58

Anders <a.f.@stofanet.dk> skrev:

>"Mogens Reinert-Stenfeldt"
><2407@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

Pt. slet ingen, da jeg er den eneste, der bruger min tlf. og iøvrigt,

er min tlf. Nokia 3320i.

Den unlock side jeg har skrevet lidt om andre steder er en, der hedder

http://unlocked.dk

Fra : Henrik Hornbeck Elsb~

Dato : 19-02-09 12:22

> [...]

>Jeg har sikkert haft 3-4 telefoner, der er simlåst, men er
aldrig
>ophævet, da jeg smider dem væk efter ca. 4 år.

du kan ekspeder dig selv her med stort set alle mobiler og
mærker enten via mail, butik eller deres værksted

http://online-unlock.dk