Ny vandtank?
Fra : Herman Persson

Dato : 21-01-09 17:14

Hvilke firmaer handler med vandtanke til en campingvogn?

Altså helst ikke gennem en forhandler af campingvogne.

Det drejer sig om en ældre campingvogn ' af ubestemmelig herkomst'.

På forhånd tak.

Hilsen Herman.

Fra : Jens

Dato : 25-01-09 22:36

www.hks-camping.dk

Fra : Herman Persson

Dato : 28-01-09 14:12

"Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> "Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> www.hks-camping.dk

Jeg siger mange tak - og kan godt bruge et par links mere

Hilsen Herman.

Fra : Sten Bo

Dato : 02-02-09 16:23

"Herman Persson" <Mister.Man@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens" <mugarbeFJERN@smask.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg siger mange tak - og kan godt bruge et par links mere
>
> Hilsen Herman.

Flere links?
Jeg kan godt se, at du skriver; "Ikke hos en forhandler", men her har de en
del vandtanke liggende, (ufatteligt hvad de skulle med så mange, koks i
bestillingerne) og der er 50% på priserne. tjek evt.
http://www.fredensborgcc.dk/forside-1.html

Syns også at jeg så alm. fersk v vandtanke.

Fra : Herman Persson

Dato : 02-02-09 17:03

> [...]
> bestillingerne) og der er 50% på priserne. tjek evt.
> http://www.fredensborgcc.dk/forside-1.html
>
> Syns også at jeg så alm. fersk v vandtanke.

Tak skal du ha' - dem prøver jeg

Hilsen Herman.