hvad havde jeres vovser gjort?
Fra : ager

Dato : 20-01-09 10:41

http://ekstrabladet.dk/112/article1112633.ece

med tanke på, hvor meget beskytterinstinkt min hanboxer har specielt overfor
ungerne her i huset, tør jeg slet ikke tænke på, hvad han havde gjort hvis
det var en af mine unger der var alene hjemme i sådan en situation..
Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg
meget sikker på.

Mvh. Marie

Fra : Ceroy

Dato : 20-01-09 11:32

"ager" <big@city.dk> skrev i melding
> [...]
> situation..
> Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg

Vår schæfer er så glad for å få besøk at jeg betviler noe angrep fra hans
side. Men alle som kommer inn i huset blir møtt av sterk larm og grundig
undersøgelse. Dette kunne kanskje få røvere til å tenke seg om og forlate
huset.

Fra : jopa

Dato : 20-01-09 11:47

"ager" <big@city.dk> skrev

> [...]
> situation..
> Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg

Min ville have lagt sig på ryggen for at blive kløet på maven

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 20-01-09 12:38

On Tue, 20 Jan 2009 11:47:29 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>"ager" <big@city.dk> skrev

>Min ville have lagt sig på ryggen for at blive kløet på maven

Har du fået ny hund? Og hvad er der sket med Milo?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:06

jopa, skrev:
> "ager" <big@city.dk> skrev

> Min ville have lagt sig på ryggen for at blive kløet på maven

Ville mine også have gjort, hvis de havet vågnet fra middagsluren
Min kampkat havde derimod flået dem i stumper og stykker

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 20-01-09 12:39

On Tue, 20 Jan 2009 10:40:57 +0100, "ager" <big@city.dk> wrote:

>http://ekstrabladet.dk/112/article1112633.ece

>Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg
>meget sikker på.

Her ville Vaks også ha' jaget sådan nogle lømler på flugt, godt
hjulpet af de 3 andre... dog på behørig afstand, for det kunne jo være
farligt.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : ager

Dato : 20-01-09 12:54

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> Her ville Vaks også ha' jaget sådan nogle lømler på flugt, godt
> hjulpet af de 3 andre... dog på behørig afstand, for det kunne jo være
> farligt.

GG.. ja Emma havde løbet forvirret rundt i cirkler, og Ebbe havde gjort sit
til at spænde ben for dem og slikke dem til døde, men Loui er jeg slet ikke
så sikker på, at han havde taget spor pænt imod sådanne et par spader.

Mvh. Marie

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 20-01-09 12:41

"ager" <big@city.dk> writes:

> Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er
> jeg meget sikker på.

Hvis de først var gået ind til Siri, ville hun hoppe omkring dem og
forsøge at gå mellem deres ben. Men måske er det blevet anderledes
efter vi har fået Ellen.

Jeg håber blot, at hendes størrelse og gøen ville afskrække dem fra at
gå ind. Men post, skorstensfejer, skraldemand, Jehovas Vidner og
diverse børn kan bare gå og komme som det passer dem. Hun bliver kun
sur hvis f.eks. skraldemanden går uden at have snakket med hende.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 16:22

Jeg tror faktisk hun ville have skræmt dem væk inden de var kommet inden
for, hun havde gøet som en sindsyg.

Men var de kommet ind så var de nok flygtet igen, når de var blevet
overfaldet og kysset helt vildt.

Hanne/ som har en meget gæstfri hund

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 18:40

Gik faktisk lige og fik rigtig dårlig samvittighed, over jeg havde skældt
min "sofa hund " ret meget ud den anden aften, hun gøede og var urolig, og
ville ikke holde op.

Så er det bare lige., at jeg dagen efter får at vide, at der på dette
tidspunkt, faktisk havde været et ret voldsomt røveri på tanken skrådt
overfor hvor vi bor, og jeg havde ikke bemærket en "dyt"

Hanne/ som måske ikke kun har en "kysse hund"

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:20

Hm, skrev:
> [...]
> tidspunkt, faktisk havde været et ret voldsomt røveri på tanken skrådt
> overfor hvor vi bor, og jeg havde ikke bemærket en "dyt"

Har jeg ikke fortalt den historie før, gør jeg det nu
Kort fortalt, jeg havde lige fået Angel som hvalp og hun og jeg
lå og sov sødeligt en nat da Tyson pludselig skulle brøle op
kl 3-4 stykker om morgenen.
Hun fik hikke af bar forskrækkelse og jeg blev muggen over at
blive vækket, Tyson fik altså en mindre balle.
Da vi så skulle ud på morgentur var min 25.000kr scooter væk,
blev fundet igen i miserabel stand.
Så siden den dag har jeg lyttet hvis Tyson har tændt af.
Den kvajert kostede mig ca 15.000kr

/Jens

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 21:46

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blev fundet igen i miserabel stand.
> Så siden den dag har jeg lyttet hvis Tyson har tændt af.

Nej, den har jeg ikke hørt.

ja, så har man lidt dårlig samvittighed, når det går op for en at de faktisk
havde ret

Hanne

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 22:34

Hm, skrev:

> Nej, den har jeg ikke hørt.

Har ellers skrevet den et par gange,
til skræk og advarsel

> ja, så har man lidt dårlig samvittighed, når det går op for en at de
> faktisk havde ret

Jeg lærte noget af Tyson, på den dyre måde

Kunne have været ret sjovt at jeg havde stået op og gået ud med ham,
aner faktisk ikke hvad han ville have gjort ved dem, men deres problem

Siden den dag har jeg sluppet ham/dem ud hvis de har tændt af over noget,
sjovt nok er det altid tyson der starter, nok hans schæferblod

/Jens

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 22:55

> sjovt nok er det altid tyson der starter, nok hans schæferblod
>
> /Jens

Ja, det er jo det vi har prøvet at overbevise dig om i mange år, en rigtig
hund er en ægte schæferhund.

Hanne/ som er sikker på Jens er misundelig på John og jeg

Fra : oz3bto

Dato : 21-01-09 00:40

> [...]
> blev fundet igen i miserabel stand.
> Så siden den dag har jeg lyttet hvis Tyson har tændt af.

Hunde gør meget sjældent om natten uden grund .. Det mindste bugsy viser at
der er noget så kommer han ud .. Har reddet min racer scooter mere som en
gang

Fra : Pwh

Dato : 21-01-09 09:53

oz3bto, skrev:

> Hunde gør meget sjældent om natten uden grund

Det skulle jeg lige lærer det på den dyre måde
Var noget lang i ansigtet da jeg kom ud til en tom
carport hvor der kun lå en overklippet lås

/Jens

Fra : oz3bto

Dato : 23-01-09 01:47

> Det skulle jeg lige lærer det på den dyre måde
> Var noget lang i ansigtet da jeg kom ud til en tom
> carport hvor der kun lå en overklippet lås
>
> /Jens

Bugsy tog en smagsprøve af den ene tyveknægt ... 18 sting i den ene røvballe

Jeg har det sådan at vil hunden ud så er er en grund dertil .. enten fordi
noget/nogen pusler eller at han skal besørge

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-01-09 11:02

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> Jeg har det sådan at vil hunden ud så er er en grund dertil .. enten fordi
> noget/nogen pusler eller at han skal besørge

Mine forældres nabos tæve er i løbetid, så jeg tror kun der er en
grund til at Balder vil ud! De er ved at få så meget spat af ham. Han
hyler, piber, vil ikke spise, vader hvileløst rundt og driver dem til
vanvid. Jeg har sagt at en lille tur til dyrlægen kan løse problemet.
:)

Siri vil oftest ud for at sige til pindsvinene at de ikke må være i
hendes have.

Fra : Pwh

Dato : 24-01-09 08:06

oz3bto, skrev:

> Jeg har det sådan at vil hunden ud så er er en grund dertil .. enten
> fordi noget/nogen pusler eller at han skal besørge

Nu kommer her jo en del i lovligt ærinde, skraldemænd/post/avisbude/ect.
De skal trods alt have lov til at komme på min grund uden at få hovedet flået af.
Vil trods alt hellere miste en scooter end risikerer at mine
hunde bider et uskyldigt menneske.

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:08

Hm, skrev:
> Jeg tror faktisk hun ville have skræmt dem væk inden de var kommet
> inden for, hun havde gøet som en sindsyg.

Gør alle Schæfere ikke det

/Jens

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 21:47

> Gør alle Schæfere ikke det
>
> /Jens

Jo, det er de rigtig gode til.

Hanne/ som er tryk ved at hunden kan lave larm

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 22:35

Hm, skrev:

> Hanne/ som er tryk ved at hunden kan lave larm

Har en god præventiv effekt

/Jens

Fra : Berantzino@get2net.d~

Dato : 23-01-09 07:43

Vi har faktisk prøvet en aften, ved 22-tiden at der pludselig stoppede
en bil uden for vores hus. Det var rimeligt uhyggeligt for vi bor
LANGT ude på landet. Men vi slap begge hunde ud i haven og kort efter
kørte bilen igen..........
Jeg er glad for at vi har Pluto og Jeppe, for jeg går hjemme alene i
dagtimerne og de gøer som sindsyge hvis der er nogen ude på vejen.
Vores naboer fortæller også at når vi ikke er hjemme og de går forbi,
så er det ikke et hus man vil gå ind til.....Begge hunde står i
vinduet og gøer....
Pluto er en strejfer så vores have er hegnet ind med et 2 meter højt
hegn, og det virker også temmelig afskrækkende...
Så jeg er glad for mine 2 "små skødehunde".

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-01-09 16:17

In news:5831104d-d862-460c-b14f-e6520c6d7ff0@r10g2000prf.googlegroups.com,
Berantzino@get2net.dk <Berantzino@get2net.dk> typed:
> [...]
> hegn, og det virker også temmelig afskrækkende...
> Så jeg er glad for mine 2 "små skødehunde".

Det kan jeg sandelig godt forstå.

Med alle de "hjemmerøverier" der florerer for øjeblikket, er det rart med
et par livvagter. De skumle typer der bl.a. kommer fra østlandene viger jo
desværre ikke tilbage for noget, så jeg kan godt forstå at mange mennesker
er nervøse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-01-09 20:12

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det var en af mine unger der var alene hjemme i sådan en situation..
> Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg

Jeg tror sådan lige umiddelbart, at de ville blive glad for at få gæster...

Selvom deres måde at sige goddag på, allerede ville have skræmt de fleste
væk, når der pludseligt kommer 3 bidske bæster, med 340 km/t, og ellers
afprøver, hvem af dem der kan gø mest og højest.

Men fra det øjeblik, hvor de begynder med en truende attitude, så tror jeg,
de svæver i yderste livsfare.
Det ville jeg bestemt ikke gøre, hvis jeg var dem....

M.V.H....Benny..

Fra : oz3bto

Dato : 21-01-09 00:37

> [...]
> situation..
> Han havde gjort sit til at de fik måsen ud af huset i en vis fart er jeg

Nu har vi ingen børn men Bugsy har da forsøgt på at nedlægge en køkkendør i
forsøget på at få fat i husværten der havde låst sig ind menes kæresten
sov.. At dømme efter mærkerne på køkkendøren så var det klogt nok af
husværten at han smuttede igen

Som barn hjemme ville der fluks sidde 1 lab og 1 schæfer bld. i
struben/røven på personerne.. og i de sener år 2 rotter
Ihvertfald labben og de 2 rotter ville gøre alt hvad der stod i deres magt
for at pase på mig. Labben var mig barnepige nærmest .. fulgte mig overalt