totalt gak..
Fra : ager

Dato : 20-01-09 07:19

hvis det ellers virker, så må i lige se et totalt kikset billede af Emma i
et fjoget øjeblik i haven.
http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma-1.jpg

ja, elegant kan man vel næppe kalde det.. men der er knald på!

Mvh. Marie

Fra : ager

Dato : 20-01-09 07:22

"ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma-1.jpg
>
> ja, elegant kan man vel næppe kalde det.. men der er knald på!

dette er nok bedre..
http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma.jpg

mvh. marie

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-01-09 11:21

"ager" <big@city.dk> wrote in message

> "ager" <big@city.dk> skrev i meddelelsen

> dette er nok bedre..
> http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma.jpg
>
> mvh. marie

Fedt billede. Hun ligner næsten en mops (men fortæl det ikke til hende)

Bjarne K.

Fra : J S L

Dato : 20-01-09 12:19

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> "ager" <big@city.dk> wrote in message

> Fedt billede. Hun ligner næsten en mops (men fortæl det ikke til hende)
>
> --
>
> Med venlig hilsen
>
> Bjarne K.

Det er første gang jeg ser en så stor flagermus i dagslys.....uhhh den er
grim.... hihihihi super billed.

JSL

Fra : ager

Dato : 20-01-09 12:49

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i meddelelsen
> Fedt billede. Hun ligner næsten en mops (men fortæl det ikke til hende)

Nej det vil jeg bestemt lade være med.. ((-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 09:19

det må være en krydsning med en boxer og ??????

Hanne/ hvis hund ikke behøver modvind for at få ørene op at stå

Fra : ager

Dato : 20-01-09 12:48

"Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen
> det må være en krydsning med en boxer og ??????

Det ER en boxer.. Vinklen er bare helt vingeskudt, ligesom hun er ((-;

Mvh. Marie

Fra : Hm

Dato : 20-01-09 16:15

"ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> "Hm" <mishm8116@gmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> Det ER en boxer.. Vinklen er bare helt vingeskudt, ligesom hun er ((-;
>
> Mvh. Marie

Hej Marie kunne du ikke se alle mine , Jeg syntes bare hun så så sød og
sjov ud.

Hanne

Fra : ager

Dato : 20-01-09 16:53

> "ager" <big@city.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Marie kunne du ikke se alle mine , Jeg syntes bare hun så så sød og
> sjov ud.

jo da, jeg synes ikke selv at hun ligner nogen typisk boxer på billedet.. så
det kunne da sagtens være (-;

Mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 20-01-09 12:34

On Tue, 20 Jan 2009 07:19:04 +0100, "ager" <big@city.dk> wrote:

> [...]
>http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma-1.jpg
>
>ja, elegant kan man vel næppe kalde det.. men der er knald på!

ROTFLMAO! Hun ser sgisme dummere ud end Oy.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : ager

Dato : 20-01-09 12:51

"Leyna" <leyna@leyna.dk> skrev i meddelelsen

> ROTFLMAO! Hun ser sgisme dummere ud end Oy.

LOL.. jeg tænkte faktisk på det billede du engang postede af ham, dengang
billederne blev lagt ind..

Mvh. Marie

Fra : Pwh

Dato : 20-01-09 21:02

ager, skrev:
> hvis det ellers virker, så må i lige se et totalt kikset billede af
> Emma i et fjoget øjeblik i haven.
> http://i369.photobucket.com/albums/oo140/loui2loui/emma-1.jpg

*LOL*
/Jens (hvis hunde aldrig ser tåbelige ud)