Hvad skal jeg vælge ?
Fra : Bo

Dato : 20-01-09 21:40

Hej,
står for første gang i lang tid overfor at skulle vælge hvilken internet
forbindelse samt telefoni jeg skal have. Jeg er flyttet i nyt hus og har
mulighed for i stedet for at benytte PDS kablerne til alm telefon men måske
som LAN i stedet. Jeg er ikke så interesseret i fastnet længere da jeg
alligevel mest benytter min mobil. Dog vil jeg stadig gerne have muligheden
med en telefon derhjemme, men ikke nødvendigvis alm fastnet, men måske IP
(jeg kender det bare ikke).
Håber der er nogen der kan give et godt råd til både selve installationen og
hvilken slags forbindelse/udbyder man evt. skulle vælge.
mvh
Bo

Fra : Anders

Dato : 21-01-09 14:24

"Bo" <nej@daikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Håber der er nogen der kan give et godt råd til både selve installationen
> og hvilken slags forbindelse/udbyder man evt. skulle vælge.

Hvad skal du bruge dit internet til ?

Fra : Bo

Dato : 21-01-09 17:57

"Anders" <a.f.@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal du bruge dit internet til ?

Email, "surfe" samt opkobling til arbejde

Fra : Anders

Dato : 21-01-09 19:04

"Bo" <nej@daikke.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders" <a.f.@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

>>> mvh

> Email, "surfe" samt opkobling til arbejde

Vælg den udbyder, hvor du får mest for pengene.

Der er muligheder hos bl.a TDC, Cybercity og Fullrate.

Hvad for en du vælger, må være op til dig selv, men du kan sammenligne
priserne, og se hvilken der bliver bedst.