Hundelegeplads i Roskilde
Fra : Terkelsen@PBS

Dato : 18-01-09 03:13

Hej alle.

Er der et sted i Roskilde og omegn en hundelegeplads . At afgrænset
område hvor det er tilladt at slippe hunden fri og hvor den kan lege
med andre hunde. Jeg ved der ligge en legeplads i Jersie, men søger et
sted nærmere Roskilde/Kirke Hyllinge.

Cato (11 mdr. Doberman)

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 18-01-09 19:20

"Terkelsen@PBS" skrev i en meddelelse
[...]

Jeg plejer at checke www.hundeskovene.dk når vi har hunden med rundt i
landet.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Hm

Dato : 18-01-09 20:10

"Martin /Helsingør" <mailme.nospam@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> område hvor det er tilladt at slippe hunden fri og hvor den kan lege
> med andre hunde. Jeg ved der ligge en legeplads i Jersie, men søger et

Husk at vælge hundens legekammerater med omhu.

Hanne/ som bestemmer hvem min hund skal lege med

Fra : Søren LH

Dato : 21-01-09 07:00

"Terkelsen@PBS" <H.Terkelsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hej,