Gasflasker
Fra : Kim Olsen

Dato : 18-01-09 21:10

Skulle der være nogen der ved, om tilslutningen/gevindet på en tysk
gasflaske er det samme som på en tjekkisk.
Efter at have slæbt gas med til Tjekkiet i årevis, har jeg opdaget at der
findes en adaptor til tyske flaske, så man kan montere en dansk regulator.
Det er bestemt bedre end ingenting, men hvis den også passede på de
tjekkiske vil det jo være helt perfekt.
(og jeg HAR selvfølgelig gennemset google og sider fra de tjekkiske
gasleverandører)'

Kim Olsen

Fra : xs1100

Dato : 18-01-09 21:21

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjekkiske vil det jo være helt perfekt.
> (og jeg HAR selvfølgelig gennemset google og sider fra de tjekkiske

Hej Kim.
Jeg kører med tysk gasflaske i autocamperen og den kan de fylde op på alle
gasstationer i tjekkiet og endda til lidt billigere pris.
Mvh
Jarl