Plankeren.
Fra : Stig Johansen

Dato : 17-01-09 17:00

Hej alle.

Vi var lige inde og fodre Mille (naboens kat), som vi passr i de her dage.
Twix skulle selvfølgelig med, og og på vejen kom han i tanke om, at han
elskede at lege mellem brædderne på stakittet.

Jeg er bare ikke heeelt sikker på han kan komme ned i de ca. 10 cm mellemrum
mere.
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11014

Man er vist blevet lidt bredere siden sidst :)

Stig Johansen

Fra : ager

Dato : 17-01-09 17:47

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11014
>
> Man er vist blevet lidt bredere siden sidst :)

GG det er lige som klassikeren med at fise ind under sofaen, en dag er røven
bare blevet for bred og så går det galt.. (-;

Mvh. Marie

Fra : Therese

Dato : 20-01-09 12:13

> [...]
røven
> bare blevet for bred og så går det galt.. (-;

GG ja mon ikke min lille håkon opdagede også at sofaen var blevet en del
mindre efetr at han prøvede at komme under den :) han prøvede iherdigt
at komme under men efter et par forsøg gav han op og kravlede op til sin
mor (mig) for at klynke lidt :) de er så søde :)

Med venlig hilsen
Therese
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 20-01-09 16:21

Therese <therese-hjeltnesKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> og kravlede op til sin
> mor (mig) for at klynke lidt :) de er så søde :)

Ja, det er sjovt, så ved de godt hvor de skal henvende sig

--
Kate

gerne ældre.