'Vaskeren'
Fra : Stig Johansen

Dato : 16-01-09 15:50

Ja, 'vaskeren' - eller kluddermor, som man vistnok havde en leg der hed, da
jeg gik i skole.

Gad vide om Twix selv ved hvad der er forben, bagben og hale?
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=11003

Stig Johansen

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 16:09

> [...]
> da
> jeg gik i skole.
>
> Gad vide om Twix selv ved hvad der er forben, bagben og hale?

He he... der er nok at gøre for de 4-benede... når de er færdig med at
vaske det sidste er det tid at starte forfra igen
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Tina.

Dato : 16-01-09 16:26

"Ladyinred" <Ladyiinred@gmail.com> skrev i en meddelelse

> He he... der er nok at gøre for de 4-benede... når de er færdig med at
> vaske det sidste er det tid at starte forfra igen
> [...]

Ihvertfald sådan ca.
Pelsklumpen herhjemme dypper alle fire fusser i vandskålen, når han ikke
selv gider vaske dem, eller de lugter for meget. Så kan man sove lidt
længere inden næste storvask...

Tina

Fra : Ladyinred

Dato : 16-01-09 17:21

> [...]
> Pelsklumpen herhjemme dypper alle fire fusser i vandskålen, når han ikke
> selv gider vaske dem, eller de lugter for meget. Så kan man sove lidt

Din pelsklump har sikkert hørt det er skønt med et fodbad Og så er der
nogen der siger katte ikke kan li' vand - det passer besemt ikke på alle
katte
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-01-09 11:26

> [...]
>
> Din pelsklump har sikkert hørt det er skønt med et fodbad Og så er der
> nogen der siger katte ikke kan li' vand - det passer besemt ikke på alle

hej Birgit og Tina

min Lulu, som jeg tror er en norsk skovkat - tror, fordi jeg fik hende hos
dyrlægen, hvor hun var indbragt af Falck, og derfor har jeg ingen papirer på
hende - er helt vild med at komme med ud på badeværelset, hvor hun sammen
med hus- og hittekatten Bølle drikker af vandhanen. (De kan ses i mit album
i kattegruppen):

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=1482&folder=1366&limit_start=0&limit_user=15.

Hun er den eneste af mine fire katte, der går ind på det våde gulv i
brusenichen, når jeg er færdig med badet, og drikker af vandet på gulvet.

mvh Anelise

Fra : Ladyinred

Dato : 17-01-09 12:21

> [...]
>
> Hun er den eneste af mine fire katte, der går ind på det våde gulv i
> brusenichen, når jeg er færdig med badet, og drikker af vandet på gulvet.

Hej Anelise

Tak for kigget i dit album.
Sikke en skøn flok mivser du har. Lulu er da bare så kær som hun sidder der
i vasken Jo jeg tror også der er skovkat i hende, men uanset hvad hun er
så er hun dejlig
Vores Micro og Sesse kan også li' at drikke vand af hanen på badeværelset,
så når 'vandbaren, bliver åbnet er de der fluks
Kan se din Bølle er vild med kattegræs, vores er ikke så meget for det men
stuebambus det er et hit, desværre holder sådan en plante meget kort tid men
det er jo godt for de små mavser med noget grønt så famand har tit en
stuebambus med hjem til os
--
Mange hilsner
Birgit

Fra : Allan L

Dato : 17-01-09 14:31

"A. S. Nielsen" <nilleFJERNDETTE@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Hun er den eneste af mine fire katte, der går ind på det våde gulv i
> brusenichen, når jeg er færdig med badet, og drikker af vandet på gulvet.

Hej Anelise

Den beskrivelse passer perfekt på Penny, hun elsker vand..
http://galleri.funkie.dk/#0.19

Hvis linket ikke virker, så gå ind på min hjemmeside og vælg fotogalleri,
under Penny er der nogle billeder, hvor hun er igang under bruseren.

Mvh.
Allan L
http://www.funkie.dk/

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 17-01-09 16:24

"Allan L" <nonono@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hvis linket ikke virker, så gå ind på min hjemmeside og vælg fotogalleri,
> under Penny er der nogle billeder, hvor hun er igang under bruseren.

hej Allan

det er også nogle skønne katte, du har.
Hvis jeg skulle have en racekat, tror jeg også, det var en Ragdoll, jeg
ville vælge. Men jeg har altid fået mine katte sådan lidt tilfældigt, oftest
har de fundet mig, og heldigvis er mine nuværende katte kun 3½ og 2½ år
gamle, så jeg håber da, at de "holder" længe.

mvh Anelise