'Strækkeren'.
Fra : Stig Johansen

Dato : 14-01-09 10:37

Hej alle.

Ja, det er efterhånden svært at finde en (anderledes) positur, men jeg fik
lige et par billeder i 'kassen':

'Strækkeren' vil jeg nok beskrive det hér som:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10996
og som det ikke er nok, så skal vi lige 'blære os lidt':
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumqber=10997
man kan også lige kigge den anden vej, og vende hagen til og udøve denne
positur:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10998

Stig Johansen

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 14-01-09 20:54

Stig Johansen wrote:
> 'Strækkeren' vil jeg nok beskrive det hér som:
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10996

Apropos strækker; her er én som ligger og nyder et badeværelsesgulv med
varme i:
http://greylion.dk/kat/img_0119.jpg

Fra : Stig Johansen

Dato : 14-01-09 21:06

Jens C. Hansen wrote:

> [...]
>
> Apropos strækker; her er én som ligger og nyder et badeværelsesgulv med

Hehe - han/hun kunne godt ligne vores Twix

Er det din kat ?

Stig Johansen

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 15-01-09 02:52

Stig Johansen wrote:
> Hehe - han/hun kunne godt ligne vores Twix
>
> Er det din kat?

Nej, det var en af mine genboers kat, som jeg var 'gode venner' med.
Ejeren blev vist træt af at have kat, og flyttede faktisk fra den, uden
at lave aftale med nogen om at tage sig af den.
Han kom forbi nogle uger senere efter den; han havde fundet en i
Horsens, som ville købe den.

Fra : Allan L

Dato : 15-01-09 13:52

Hugo kan også.
http://galleri.funkie.dk/#1.16

Mvh.

Allan
http://www.funkie.dk/

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:gkm4sl$1p54$1@newsbin.cybercity.dk...

Fra : Stig Johansen

Dato : 15-01-09 14:54

Allan L wrote:

> Hugo kan også.
> http://galleri.funkie.dk/#1.16

Haha - sig mig lige engang - har man ikke altid sagt, at katte altid har
alle fire ben på jorden ? :))

Stig Johansen

Fra : Allan L

Dato : 15-01-09 17:54

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen

> Haha - sig mig lige engang - har man ikke altid sagt, at katte altid har
> alle fire ben på jorden ? :))
>
> --
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen