Counterstrike Server
Fra : Jens

Dato : 14-01-09 13:51

Er der nogen Linux hajer der kan lave en CounterStrike server til mig ?
Gerne én der kan køre under VMWare ESX 3i.

Min nevø er helt pjattet med at spille counterstrike og vil gerne have sin
egen server til hans "clan".
Da jeg har en fiberforbindelse på 40/40 Mbit/s og en VMWare ESX 3i server
kørende kan jeg sagtens hoste hans server for ham.
Problemet er at hverken han eller jeg kan finde ud af at lave en sådan
server.

Derfor vil jeg høre om der er nogen der kan finde ud af af lave en sådan
server, som ville være så elskværdige at hjælpe os ?

Jeg formoder at Counter Strike server softwaren er gratis eller har jeg
taget fejl ?

På forhånd tak!

Jens

Fra : Bufferzz

Dato : 14-01-09 15:00

- Alternativt kan du leje en online.

Fx her http://kortlink.dk/64wu

30 kr i måneden for 10 slot klan server eller
50 kr i måneden for 12 slot public server.

Ret billigt.

Hvis de har "udsolgt" på de lokations der har lavere ping i forhold til dig
kan du vente nogle dage til der bliver nogen ledige :)

Fra : Jens

Dato : 16-01-09 10:43

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> skrev i meddelelsen
> [...]
> dig
> kan du vente nogle dage til der bliver nogen ledige :)

Det skal helst være gratis, hvorfor jeg vil køre det på egen linie og udstyr
der allerede kører...

Jens

Fra : Anders Jensen

Dato : 14-01-09 16:36

Jens skrev:
> [...]
> server, som ville være så elskværdige at hjælpe os ?
>
> Jeg formoder at Counter Strike server softwaren er gratis eller har jeg

½ minut på google :)

http://www.galima.dk/artikel.php?id=25

held og lykke.

---
Anders

Fra : Jens

Dato : 16-01-09 10:47

"Anders Jensen" <mail@gooferd.dk> skrev i meddelelsen

> ½ minut på google :)
>
> http://www.galima.dk/artikel.php?id=25
>
> held og lykke.

Hej Anders,

Det skal helst være en "neddroslet" Linux installation der kan køre på en
VMWare ESX3i server.
Nævnte link er til en Windows server, og da jeg ikke har en licens til
rådighed til det, samt at Windows tager for mange ressourcer er det desværre
no go...
Mht. Linux er jeg desværre heller ikke selv den store haj, hvorfor jeg
spørger her...

Det var da ellers oplagt at nogen lavede en Counterstrike Server WMWare
appliance....

Jens

Fra : torben

Dato : 02-02-09 02:35

Der skulle findes Counterstrike newsgrupper , visnok specielt også
newsgroups til serveropsætning til counterstrike, ellers mindst noget
diskusions på nogle CS newsgroup'er om det, de må være hajer der.
-