Køb af Brugt Wilk
Fra : kazz

Dato : 11-01-09 16:30

Hey gruppe

Foråret nærmer sig og tiden er inde til at skifte vores gamle følgesvend ud
med noget nyere.

Vi har kig på en Wilk 450 S4 fra 04 og da vi intet kendskab har til Wilk
vogne vil vi høre om her er nogle som supplere med lidt info omkring
kvalitet, evt. typiske fejl eller andet vi skal være obs på

Hilsen L & J

Fra : Per H

Dato : 11-01-09 17:22

On Sun, 11 Jan 2009 16:29:58 +0100, "kazz" <kazz@adslhome.dk> skrev:

> [...]
>vogne vil vi høre om her er nogle som supplere med lidt info omkring
>kvalitet, evt. typiske fejl eller andet vi skal være obs på

Wilk har altid været kvalitet, og også lidt dyrre end andre vogne,
Jeg har en gammel wilk 500 fra 88, og den er perfekt til os.

per

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 12-01-09 15:48

Vi købte selv Wilk sidste forår, det faldt på en 490htd s3 det har vi
absolut ikke fortrudt overhovedet.
Men prøv engang at kontakte www.caravan-center-nord.de her kunne vi spare
ca. 30.000 i forhold til hos en dansk forhandler før finanskrisen
mvh Kim

Fra : S.B.

Dato : 13-01-09 16:59

<ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men prøv engang at kontakte www.caravan-center-nord.de her kunne vi spare
> ca. 30.000 i forhold til hos en dansk forhandler før finanskrisen

Har også en Wilk S3 490 med køjer, som jeg er glad for
synes den eneste forskel på den og den gamle TEC er at den her kører bedst
med 10 kg mere i kugletryk end den gamle
Så kører den også perfekt bagefter.
Men i kan typisk få en der er 3 - 4 år nyere for de samme penge i tyskland
sammenlignet med DK
Og har den først være indreg. dernede, så krævers der ingen typegodkendelse
for at få danske plader på, kun en vejning til 150 kr. og et syn

Søren

Fra : kazz

Dato : 13-01-09 23:40

Ser ret spændende ud med det Tyske link, de har en Wilk som vi er på kig
efter, den vi først havde kigget på blev desværre solgt inden vi slog til.

Det eneste som er lidt træls med den tyske forhandler, er at han ikke
opgiver vognenes vægt, og vi er ret afhængige af den, da vores grænse går
ved 1200 kg totalvægt

Fra : S.B.

Dato : 14-01-09 07:08

"kazz" <kazz@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det eneste som er lidt træls med den tyske forhandler, er at han ikke
> opgiver vognenes vægt, og vi er ret afhængige af den, da vores grænse går

plejer at være samme vægt som i dk, så finder du modellen her i landet - ved
du jo hvad den vejer
Min var godtnok 50 kg tungere, men skyldtes den var monteret med en sværlast
aksel, der gør at totalvægten er 200 kg mere end dk modeller, men vist på de
fleste vægten er det samme

søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-01-09 22:44

"kazz" <kazz@adslhome.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Det eneste som er lidt træls med den tyske forhandler, er at han ikke
> opgiver vognenes vægt, og vi er ret afhængige af den, da vores grænse går

Ring til ham eller send en mail - nederst til højre på forsiden.

Kurt

Fra : ingen@mail.dk

Dato : 17-01-09 08:53

Ring evt. ned til forhandleren i tyskland. Den forhandler jeg varmt kan
anbefale og de fleste taler perfekt dansk.
Spørg bare efter Olav. Jeg har endnu ikke fået en så god behandling nogle
steder hos de danske forhandlere som jeg fik dernede.
mvh Kim