Telmore "min side" nede?
Fra : Per H

Dato : 11-01-09 19:11

Jeg er koblet op til Telmore, men når jeg kommer ind på "min side", er
den gået helt istå. Den står stadig og afventer, og til venstre står
der kun "mine oplysninger" Sådan har det snart været i et par
måneder. Hos telmore siger de at de er ved at opdatere.
men jeg syndtes at de er længe om det.

Er der andre der har samme problem?

per

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-01-09 19:53

Per H wrote, on 11-01-2009 19:11:
> [...]
> der kun "mine oplysninger" Sådan har det snart været i et par
> måneder. Hos telmore siger de at de er ved at opdatere.

Ingen problemer her, men jeg er også lige blevet flyttet over fra TDC, så mine oplysninger er lige blevet oprettet.

Fra : Per H

Dato : 11-01-09 20:37

On Sun, 11 Jan 2009 19:53:00 +0100, Jens Jensen <a@b.c> skrev:

>Ingen problemer her, men jeg er også lige blevet flyttet over fra TDC, så mine oplysninger er lige blevet oprettet.

jeg er også overflyttet fra TDC. men kan du andet en "dine
oplysninger"

Kan du evt, skifte hastigheder fra siden?

per

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-01-09 22:41

Per H wrote, on 11-01-2009 20:36:
> jeg er også overflyttet fra TDC. men kan du andet en "dine
> oplysninger"
>
> Kan du evt, skifte hastigheder fra siden?

Jeg kan tilsyneladende angive nyt kreditkortnummer, skifte hastighed og
bestille flytning.

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-01-09 23:09

Jens Jensen wrote, on 11-01-2009 22:40:

> Jeg kan tilsyneladende angive nyt kreditkortnummer, skifte hastighed og
> bestille flytning.

Men grunden til, at det allerede virker hos mig kan være, at jeg har
haft en lidt rodet overgang fra TDC til Telmore (ikke Telmores fejl), så
jeg har talt med Telmore flere gange, og de har lavet nogle ting udenom
den normale forretningsgang for at få styr på det.

Fra : Per H

Dato : 12-01-09 13:44

On Sun, 11 Jan 2009 23:09:11 +0100, Jens Jensen <a@b.c> skrev:

> [...]

Ha jeg ringede til dem igen, og jeg var slet ikke tilmelt rigtigt på
siden, og de havede heller ikke trukket penge på min konto, Men nettet
virkede fint

jeg skulle slet ikke have sagt noget, men man er vel et ærligt
menneske. bob bob

per

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-01-09 19:53

Per H skrev:

> Jeg er koblet op til Telmore, men når jeg kommer ind på "min side", er
> den gået helt istå.

Jeg har lige prøvet. Hos mig virker det normalt. Startsiden er en
smule tung, men det er ikke nyt. Når jeg er logget ind, kommer
jeg til min personlige side og alting virker som det skal.

--
Bertel