INTEL® CORETM2 DUO Processor E4600 (2,4 GH~
Fra : jama

Dato : 04-01-09 11:43

"NVIDIA® GEFORCE® 8600 GS High-Performance Grafik med HDMI-tilslutning 256"
Har spurgt om selve PCen (MEDION AKOYA MD 8387) i Harware.dk, men hvordan er
dette grafikkort ang. de nye kraftige/spil ?
Mvh.Jama

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-01-09 12:28

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Har spurgt om selve PCen (MEDION AKOYA MD 8387) i Harware.dk, men hvordan
> er dette grafikkort ang. de nye kraftige/spil ?
Jeg har den nyere model af den pc du spørger om og den har et 8600GT og eks
Call of Duty World of War hakker den, ikke i lav opløsning meen. der er en
grund til at den er så billig, GF kortet der er i den koster ca 450 kr.

Mvh
Kurt

Fra : jama

Dato : 04-01-09 13:06

"Kurt Lund" <klander52@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> er en grund til at den er så billig, GF kortet der er i den koster ca 450

Takker, fik lign. råd i Hardware.dk, at det var en gammel model, så det må
bli en nyere.
Mvh.Jama

Fra : Bufferzz

Dato : 04-01-09 13:49

Vælg et spil og opløsning og se en sammenligning af FPS
http://surl.dk/57q/

Fra : Hagan

Dato : 16-01-09 17:49

On Sun, 4 Jan 2009 11:43:11 +0100, "jama" <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>Har spurgt om selve PCen (MEDION AKOYA MD 8387) i Harware.dk, men hvordan er
>dette grafikkort ang. de nye kraftige/spil ?

Du skal ikke prøve Crysis på højeste settings :D