PS3 og spil til PS2
Fra : dk.cand

Dato : 03-01-09 07:55

Hej og godt nytår!
Er der nogle herinde der ved om det er muligt at PS3 80 gb kan komme
til at spille de "gamle" PS2 spil???

Fra : Martin Hughes

Dato : 03-01-09 17:15

"dk.cand" <conniandersen@gmail.com> wrote in message
Hej og godt nytår!
Er der nogle herinde der ved om det er muligt at PS3 80 gb kan komme
til at spille de "gamle" PS2 spil???

Nu kan jeg ikke spå om fremtiden men mit umiddelbare svar er nej. Den kan
ikke nu og tror heler ikke den kommer til det.
Hvis Sony vel og mærke kunne få PS3'en til at afvikle ps2 spil på en nem
måde uden de skal ofre penge, så kunne det da tænkes.
Det skal så være ren software emulering og det kræver nok en hel del
omprogramering m.m. Pt. taber Sony penge på hver ps3 model
der sælges og ps2 er stadig den mest anvente konsol i USA og de tjener
stadig penge på den samt der laves stadig spil til ps2.

Brug en ps2 til ps2 spil og glæd dig over den meget forberede grafik til ps3
og at udviklingen går fremad og sony har planer om noget
3D spil med briller og understøttelse af Full HD i både film og spil

/MBH

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-01-09 19:17

dk.cand wrote:

> Er der nogle herinde der ved om det er muligt at PS3 80 gb kan komme
> til at spille de "gamle" PS2 spil???

Er der ikke en gruppe for spillekonsoller?

Jesper Poulsen

Fra : Martin Hughes

Dato : 03-01-09 19:35

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> wrote in message

> Er der ikke en gruppe for spillekonsoller?
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Nemlig ja. Dette er en helgardering på at spørgsmålet ses

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-01-09 20:16

Jesper Poulsen skrev:

> Er der ikke en gruppe for spillekonsoller?

Nemlig:

dk.spil.computer.konsol
-Generelt for konsoller

dk.spil.computer.konsol.bootchip
-Hvis du har spgm. vedr. en "modificeret" konsol.

Fra : dk.cand

Dato : 03-01-09 12:09

On 3 Jan., 19:35, "Martin Hughes" <martin.hughes.nos...@mail.dk>
wrote:
> "Jesper Poulsen" <nos...@ingensteder.dk> wrote in message

> Nemlig ja. Dette er en helgardering  på at spørgsmålet ses

UNDSKYLD, har ikke prøvet dette før, så ja, en helgardering
Men er da bare super glad for at få svar så hurtigt! Lover at gøre det
bedre næste gang!

Fra : dk.cand

Dato : 03-01-09 12:18

On 3 Jan., 20:16, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com> wrote:

> Nemlig:
>
> dk.spil.computer.konsol
> -Generelt for konsoller
>
> dk.spil.computer.konsol.bootchip
> -Hvis du har spgm. vedr. en "modificeret" konsol.

Tusind tak for hjælpen, ha en god aften
Og....lige lidt mere, ved du så også hvor kan jeg spørge om Ipod?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 03-01-09 20:22

dk.cand skrev:

> Tusind tak for hjælpen, ha en god aften
> Og....lige lidt mere, ved du så også hvor kan jeg spørge om Ipod?

Alt afhængig af hvad det handler om:

dk.teknik.lyd
-Hvis det er noget om teknik/hardware. Der er jævnlig spørgsmål om ipods
o.l. Der bliver også diskuteret generelt mp3 hvis det handler om det.

dk.kultur.musik
-Om "indholdet" af ipodden :)

Nu ved jeg ikke om du er ny på usenet, men du kan evt. læse og spørge
generelt i dk.velkommen.

Fra : N/A

Dato : 03-01-09 20:22

Fra : dk.cand

Dato : 03-01-09 12:27

On 3 Jan., 20:21, Thomas Jespersen <jespersen.tho...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> dk.kultur.musik
> -Om "indholdet" af ipodden :)
>
> Nu ved jeg ikke om du er ny på usenet, men du kan evt. læse og spørge

Tak! dk.teknik.lyd virker som det rigtige gruppe. Tak for al din
hjælp, så blev jeg også lidt klogere i dag!