AOE 3
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 02-01-09 18:20

Hej!

Jeg har problemer med at installere Age of Empire III på min Vista bærbare
maskine. Den kommer med en fejlmeddelelse. Er der nogen der har erfaring med
dette problem?

Mvh
HH

Fra : tjaaa

Dato : 02-01-09 20:51

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> maskine. Den kommer med en fejlmeddelelse. Er der nogen der har erfaring

Lige et lille hint!!!! hvilken fejlmeddelse?

Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 03-01-09 19:40

"tjaaa" <bøhtosse@fjols.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh

Ja, hvor dum kan man være! Nej, fejlen bestod i, at ved genstart af
computeren, gik den nærmest i koma, og der valgtes et gendannelsespunkt. Det
er en sprit ny Acer købt til jul. Jeg har på fornemmelsen, at spillet af én
eller anden årsag ikke blev installeret korrekt første gang. Da vi prøvede
at installere det 2. gang, ville den kun have disk 1 (der er 3), og nu
melder den alt ok, og det hele virker.

Mvh
hh