The sands of time.
Fra : Josie

Dato : 01-01-09 18:29

Hej gruppe og Godt Nytår.

Ældre dame søger hjælp, jeg er ved at spille Prince of Persia The sands of
time.
og jeg er ved at rive håret af mig selv fordi jeg er gået i stå i spillet,
jeg er ikke kommet så langt, jeg er
nået til hvor prinsen har gået armgang højt oppe på en bygning og brædderne
under ham smuldrer,
og hvor han skulle springe hen på en søjle og videre til tre andre. Så langt
så godt, nu har jeg fået ham op på en stor hånd
og videre op hvor han for mig at se skal løbe op ad væggen og op på en kant
og videre derfra, men jeg kan dæleme ikke få ham til det.
Er der nogen der redde mig fra at rive alt håret af mig selv og hjælpe
mig videre herfra ?

Venlig Hilsen Josie

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 01-01-09 19:24

> Hej gruppe og Godt Nytår.

I lige måde :), håber du kom sikkert ind i det.

> Ældre dame søger hjælp, jeg er ved at spille Prince of Persia The sands of
> time.

Her er en walkthrough af spillet, det er delt op i de kapitelnavne spillet
indeholder, så kan du hurtigt finde frem til hvor du sidder fast og se om du
gør det rigtigt :). Husk nu ikke at bruge den igen med mindre du igen sitter
fast ;).

http://faqs.ign.com/articles/598/598699p1.html

Held og lykke med spillet ;) elskede selv at gennemføre det i sin tid, især
det forhold som de 2 hovedpersoner udvikler var interessant :).

Hvis du kan lide det så skal du ikke snyde dig selv for det helt nye Prince
of Persia som jeg har lavet indlæg om her d. 18/12. Der er også romance for
alle pengene hehe.

Hygge og godt nytår igen :).

Mvh
Michael 'silver'

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 01-01-09 19:31

Dang...nu bliver jeg nød til at finde det frem igen og gennemføre det en
gang til bare fordi jeg læste om det her hehe.....

Det ER et godt spil.

Mvh
Michael 'silver'

Fra : Josie

Dato : 01-01-09 23:39

"Michael 'Silver'" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> I lige måde :), håber du kom sikkert ind i det.

Jo tak, det gik uden ridser i kakken, og jeg siger tusind tak for linket, så
må jeg igang igen
og se om jeg kan få den prins til at gøre som jeg siger og endnu engang
godt nytår.

Mange hilsener Josie.

Fra : Josie

Dato : 01-01-09 23:45

Jeg mente naturligvis ridser i lakken, og ikke i kakken, det er jo
nytårsdag så helt på toppen er hjernen vist ikke
Mvh.Josie.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 02-01-09 22:43

> Jeg mente naturligvis ridser i lakken, og ikke i kakken, det er jo
> nytårsdag så helt på toppen er hjernen vist ikke

Hehe ja det var vist en ups der passede godt :).

Nå du!. Så starter PoP eventyret endnu engang her :).

Hygge!.
Michael.

Fra : Josie

Dato : 04-01-09 09:11

Hej igen.

Jeg har kigget på linket og har trods mit meget mangelfulde engelsk fundet
ud af at
jeg skal have prinsen til at løbe op af statuens hovede og hoppe fra væg til
væg til han når toppen,
jeg kan få ham til at løbe op af væggen og springe et par gange, så falder
han ned igen, jeg kan dæleme ikke få ham opad, så nu har jeg altså snart
fået revet alt håret af mig selv, så nu er det krisehjælp jeg søger.
Kan jeg få det skåret ud i pap hvordan jeg får den lille stædige rad opad
til toppen af statuens hovede? helst inden mit tastatur havner på gulvet,
og inden jeg får lært min mand alt for mange nye bandeord

Mvh Josie.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 04-01-09 14:17

> Kan jeg få det skåret ud i pap hvordan jeg får den lille stædige rad opad
> til toppen af statuens hovede?

Det tyder på du er kommet til hvor du skal have den kniv som samler sandet
sammen, du står på venstre side af hovedet som vender ud imod dig ikke?,
hvis det ER der så skal du netop løbe op af hans "hår" på siden og imens han
er på vej op skal du trykke space så han hopper op til kanten på den
modsatte side, lige i det han krummer sammen der skal du trykke space igen
og så hopper han til håret igen, krummer sammen og du trykker space igen.

Det er et spørgsmål om timing, se på prinsens bevægelser og få det til at
stemme med space der. Til sidst kommer han op og hænger på en afsats på
venstre side lige overfor toppen af hovedet, så er det bare at hoppe over og
se mellemsekvensen.

Mvh
Michael som er et godt stykke videre ;D.

Fra : Josie

Dato : 04-01-09 18:11

Hej igen.

Det er lige nemlig der jeg er kommet til, og jeg takker mange gange for
svaret, nu kan jeg da ikke få det forklaret mere tydligt.
Jeg er spændt på at komme videre i spillet, du må have en fortsat god aften,
og god tur videre i spillet

Mvh.Josie.