Verdens bedste kat (Andy) skal have en mak~
Fra : Tina Andersen

Dato : 03-01-09 10:45

Andy beviste igen her til morgen, at han er noget helt unikt.

Jeg er, med lægens ord, virkelig hårdt ramt af iskiassmerter i højre
side af kroppen. De smertestillende + de smertestillende med
advarselstrekant jeg får til natten virker ikke, så jeg kan kun ligge på
maven, gå og stå. Alt andet er nærmest umuligt. Har fået en henvisning
til fys, men de kan jo tidligst kontaktes på mandag...

Nå, men her til morgen, efter endnu en nat uden at have fået ret meget
søvn pga. smerter, kryber Andy op til mig i sengen, finder min hånd,
strækker min hånd ud, og putter alle fire poter + næsen ind mod min
hånd, mens han ligesom 'klemmer' med trædepuderne. Det var som om han
sagde: Jeg er hos dig og passer på dig.
Normalt er det ham der skal nusses. Nu var det ham der nussede mig...
*snøft*

Andy har hidtil været tilfreds med at være enehersker i huset, men han
er nu nået dertil, at han savner en anden kat at tumle rundt med. Derfor
har jeg besluttet at se mig om efter en (indendørs) hunkilling, 12-16
uger. Helst en helt alm. huskat.
Det er ikke just killingesæson, og jeg vil gerne se mitten an i sit
første hjem, inden jeg evt. tager den med hjem til Andy. Den skal derfor
helst befinde sig et sted i det gamle HT-område, da jeg ikke har bil.

Hvad skal jeg kigge efter, når jeg ser killingen første gang? Altså ud
over at den skal være sund og rask. Kom endelig med alle jeres tip
til killingekøb.

Med venlig hilsen
Tina Andersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 03-01-09 12:45

"Tina Andersen" <misstinadkKATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad skal jeg kigge efter, når jeg ser killingen første gang? Altså ud
> over at den skal være sund og rask. Kom endelig med alle jeres tip

Hej Tina

Iskias er noget fælt noget, det har jeg prøvet nogle gange. Rigtig god
bedring !

Jeg har altid fået mine katte ved tilfældigheder, fordi de her og nu
behøvede et nyt hjem, og har haft held med sammenføringen med den/de katte,
jeg havde i forvejen.

Her kan du se en masse katte/killinger, som behøver et nyt godt hjem:

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/db/internat.nsf/SoegInternat?searchview&query=field+Art=Kat&searchorder=4&searchmax=10000&exp=d20244834f176904c1256fff00626373&start=1&count=20

Der er sikkert et internat i nærheden af dig.

Held og lykke med Andys nye makker.

Venlig hilsen, Anelise med hittekattene Bølle og Lulu og tortietøserne Mille
og Stribe