Skærme
Fijala 3554
22-24 tommer skærm
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 31-12-08 14:21

Hej alle.

Er på udkig efter en god 22 eller 24 tommer fladskærm til min computer.

Jeg vil gerne ofre lidt på projectet. Jeg har læst mig til at de billige
skærme bruger et panel der hedder TN, men nu har jeg kigget mig lidt
omkring, og synes ikke rigtigt, jeg kan finde nogle steder, hvor de opgiver
hvilket panel der ere brugt.

Er der nogen her, der har et godt bud på en god skærm, der ikke bruger det
helt billige panel ?

Hilsen Torben

Fra : jk

Dato : 31-12-08 15:16

On Wed, 31 Dec 2008 14:21:23 +0100, "Torben L. Andersen"
<torben.leander@totter.dk> wrote:

> [...]
>hvilket panel der ere brugt.
>
>Er der nogen her, der har et godt bud på en god skærm, der ikke bruger det

Du går ind på www.prad.de

Monitore:
Så laver du en søgning under Modelle finden.

Sæt flueben ved paneltype, bildschirmdiagonale, osv.

s-ips er det panel Apple skærme bruger, og de er utrolig flotte.
Ellers er s-pva, s-mva, p-mva også anerkendte.

Så kan du se, hvilket arbejde det er, at anbefale en skærm.

Jeg mener, at LG har noget rimelig billigt s-ips. W2600HP

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=435942&searchArea=&Soegeord=

;-]

mvh

John

Fra : Bo :o\)

Dato : 01-01-09 11:49

"Torben L. Andersen" <torben.leander@totter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> opgiver hvilket panel der ere brugt.
>
> Er der nogen her, der har et godt bud på en god skærm, der ikke bruger det

Hej

En Eizo Flexscan S2231WSE er absolut værd at anbefale. Du kan finde den til
omkring Kr. 3500,- på en god dag.

Selv uden kalibrering rammer den rimeligt godt, men skal du hente de sidste
10% ydelse ud af den bør du køber en Spyder 3 Pro sammen med den.

Ellers er der inspiration at hente på www.flatpanels.dk hvor de har nogle
gennemførte tests.
Direkte link til tests er.:
http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738

Bo

Fra : emjeppesen

Dato : 01-01-09 12:37

Bo skrev:

>En Eizo Flexscan S2231WSE er absolut værd at anbefale. Du kan finde den til
>omkring Kr. 3500,- på en god dag.

Jeg måtte nu slippe knap 4500, men skærmen er prisen værd.
Man skal bare ikke købe den hos computersalg.dk.

Den skærm jeg modtog havde en defekt fod, så den slet ikke kunne
rejses op. Det tog over 2 mdr for computersalg.dk at få den ombyttet.

Hilsen emj

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 01-01-09 18:12

"emjeppesen" <emj@> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Den skærm jeg modtog havde en defekt fod, så den slet ikke kunne
> rejses op. Det tog over 2 mdr for computersalg.dk at få den ombyttet.

Hej

Jeg takker for svarene. Jeg vil igen kigge mig lidt omkring. Nu har jeg da
fået noget at gå efter.

Rigtig Godt Nytår

Hilsen Torben