Debranding af N95
Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-12-08 21:34

Er der nogensinde nogen der har fortalt hvor nemt subj. er???
Fandt denne vejledning:
http://clear-nokia.blogspot.com/2007/05/nokia-n95-debranding-guide.html
og 10 min. senere var alle spor af 3 væk (pånær silketrykket på
batteridækslet).

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 01-01-09 11:54

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://clear-nokia.blogspot.com/2007/05/nokia-n95-debranding-guide.html
> og 10 min. senere var alle spor af 3 væk (pånær silketrykket på

Hej

Nu når man ser på hvilken kode man skal trykke ind, så er der jo ingen kode
specefikt til Danmark.
Men det forudsætter nok at man for unlocked sin telefon inden man gør det
ellers når man kommer ned og får den lås op, så er det ikke sikkert at 3 de
vil gør det.

Kim

Fra : Andersen [3650]

Dato : 01-01-09 12:17

Kim Schmidt Wind har bragt dette til os:
> [...]
> ellers når man kommer ned og får den lås op, så er det ikke sikkert at 3 de

Hvis man læser sig igennem så opdager du at der er 2 koder for
skandinavien. Jeg brugte den første og den virkede fint.
Mht til unlock fra 3, så ringer man på deres unlocktlf. Der oplyser man
blot sit IMEI nr. så sender de kode og forklaring på SMS. Hvis du så er
bare lidt smart får du den sendt til en anden mobiltlf. Der står at der
skal være et aktivt 3 SIM-kort i telefonen. Jeg gjorde det uden noget
kort overhoved, og det virkede også fint.

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 01-01-09 20:13

> [...]
> skal være et aktivt 3 SIM-kort i telefonen. Jeg gjorde det uden noget kort

Takker

Kim