Mystisk vis nummer
Fra : QBIC [6400]

Dato : 27-12-08 00:02

Hejsa

Mon nogen har oplevet dette
Jeg har på min mobiltelefon / med CBB abbonoment modtaget et opkald
fra et nummer der har +45234802949xxxx ( xxxx ) ciffer erstattet af mig

Hvad mon det er for et telefonnummer, nogen der har set det før
+45 er jo Danmark og da der ikke findes +452 kan jeg ikke rigtig regne den
ud hvordan
det nu kan lade sig gøre

nye nummre ?
Nogle gode forslag ?

/ Niels Pedersen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-12-08 22:06

QBIC [6400] wrote:
> [...]
>
> Hvad mon det er for et telefonnummer, nogen der har set det før
> +45 er jo Danmark og da der ikke findes +452 kan jeg ikke rigtig

Kuk i nummervisningen.

Alle med nummerviser i længere tid har vist oplevet det.

(F

Fra : QBIC [6400]

Dato : 28-12-08 00:52

men det lyder jo egentlig forkert
jeg har fået opkald på 2 forskellige mobiltelefoner fra 2 forskellige
selskaber og samme 13 ciffre fremkommer på begge

så kan det være andet ?

/ Niels Pedersen

Fra : Hauge

Dato : 28-12-08 01:20

QBIC [6400] wrote:
> så kan det være andet ?

Ja det er sikkert Anders der ringer til dig fra en hacket mobil.

/Hauge

Fra : Per

Dato : 28-12-08 10:43

QBIC [6400] wrote:
> men det lyder jo egentlig forkert
> jeg har fået opkald på 2 forskellige mobiltelefoner fra 2 forskellige
> selskaber og samme 13 ciffre fremkommer på begge
>
> så kan det være andet ?

Svar opkalderen næsten gang - så kan du jo få syn for sagen.

Der sker intet ved at besvare opkladet = det er ikke farligt på nogen måder.

mvh. Per