Beocom 6000 defekt?
Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 13:34

Vi fik i går et problem hvor den som ringer op til os kan høre hvad vi
siger, men vi kan ikke høre hvad vedkommende siger. Det gælder både
håndsættet og et tilkoblet (parret) Plantronics headset. Ydermere vises
ikke information fra den der ringer i displayet på håndsættet.

Det koster sikkert en mindre krig at få repareret basen, men inden jeg
skrider til handling vil jeg godt høre om nogle i gruppen ud fra det
beskrevne kan sige hvad der kan være galt. Skal siges at jeg tabte
håndsættet på gulvet forleden dag, og det medførte at displayet gik ud i
et par dage (men telefonen virkede fortsat). Det kan vel ikke forklare
at basen nu tilsyneladende er i udu?

Kan jeg evt. få problemer med at parre Plantronic'en igen hvis jeg får
en ny base (som jeg går ud ftra er ændret en del siden vi købte den for
efterhånden mange år siden)?

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 17:13

Mogens wrote:
> [...]
>
> Kan jeg evt. få problemer med at parre Plantronic'en igen hvis jeg får
> en ny base (som jeg går ud ftra er ændret en del siden vi købte den for
Skal lige bemærke at vi kører IP-telefoni via Cybercity. Kan det evt.
være der hunden ligger begravet?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 18-12-08 17:46

Mogens wrote:

> Skal lige bemærke at vi kører IP-telefoni via Cybercity. Kan det evt.
> være der hunden ligger begravet?

Det kunne sagtens være årsagen. At det så falder sammen med at du har
smidt rundt med håndsættet er en ren tilfældighed.

Jeg oplever af og til at min VoIP-forbindelse opfører sig på samme måde
som din. Det kræver en genstart af VoIP-udstyret.

Jesper Poulsen

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 18:27

Jesper Poulsen wrote:

> [...]
>
> Jeg oplever af og til at min VoIP-forbindelse opfører sig på samme måde
> som din. Det kræver en genstart af VoIP-udstyret.

Præcis. Det virkede at boote routeren!

Fra : Mogens

Dato : 18-12-08 18:30

Ændrede lige "?" til "!" i header :)

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 22:27

Mogens wrote:
> Ændrede lige "?" til "!" i header :)

Ellers koster hele indmaden til en Beocom 6000 kun 798 kr. inkl. frontpanel
hvor displayet sidder i.
Man kan få et rep.kit til sådan en telefon.