Opera 104 kender
Fra : Sørensen

Dato : 08-12-08 08:12

Har lige købt et opera 104 omstillingsanlæg, der er tilslutning til 4
lokalapperater og så er der 4 ekstraklemmer, jeg er klar over at de er til
bylinien men hvorfor er der 4 ?

--
vh.
Sørensen

Fra : Jonas Bo Jalling

Dato : 08-12-08 18:59

Sørensen skrev:
> Har lige købt et opera 104 omstillingsanlæg, der er tilslutning til 4
> lokalapperater og så er der 4 ekstraklemmer, jeg er klar over at de er til
> bylinien men hvorfor er der 4 ?

Jeg ved det ikke, men et gæt kunne vel være at så kan alle fire
telefoner ringe ud på samme tid. - eller ind for den sags skyld.

Mvh Jonas Jalling

Fra : Sørensen

Dato : 08-12-08 19:53

"Jonas > skrev >>

> Jeg ved det ikke, men et gæt kunne vel være at så kan alle fire telefoner
> ringe ud på samme tid. - eller ind for den sags skyld.
>
> Mvh Jonas Jalling

Ja det var da hvist noget af et gæt, opera 104 er som nummeret antyder et
anlæg med een bylinie og 4 lokalaperater.
Det er nok mere nærliggende at De to er til bylinien og De andre to er til
en ekstraklokke eller lign. direkte over bylinien.

vh.
Sørensen

Fra : Jonas Jalling

Dato : 08-12-08 12:25

On 8 Dec., 19:53, "Sørensen" <no...@microsoft.com> wrote:
> [...]
> Det er nok mere nærliggende at De to er til bylinien og De andre to er til
> en ekstraklokke eller lign. direkte over bylinien.

Ja det var det. Og et kig i manualen afslører at jeg tog fejl. Jeg
beklager.

Mvh Jonas Jalling

Fra : Sørensen

Dato : 09-12-08 22:11

"Jonas > skrev
Ja det var det. Og et kig i manualen afslører at jeg tog fejl. Jeg
beklager.

Og nu er vi vel ikke blevet så fornærmet at vi ikke vil afsløre hvad der
stod i manualen

vh.
Sørensen