Steam udsalg! 25-75% rabat!
Fra : Bufferzz

Dato : 26-12-08 21:00

http://store.steampowered.com/holidaysale/

I øvrigt på ALLE spil :)
http://store.steampowered.com/

Gælder til 02/01/2009

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-12-08 22:00

"Bufferzz" <no.sp@m.2.mee> wrote in message
news:gj3d4a$mug$1@newsbin.cybercity.dk...
> http://store.steampowered.com/holidaysale/
>
> I øvrigt på ALLE spil :)
> http://store.steampowered.com/
>
> Gælder til 02/01/2009

De har lige hævet priserne 10-25% (alt efter hvilket europæisk land man er
fra), ved at konvertere priserne fra $ til Euro 1 til 1. Det er selvfølgelig
godt med en omgang udsalg, men prisforskellen gælder jo stadigvæk.

(som jeg har læst det er priserne nu inkl. moms, så for os danskere betyder
konverteringen ikke så meget)

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-12-08 22:11

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message

> [...]
> stadigvæk.
>
> (som jeg har læst det er priserne nu inkl. moms, så for os danskere

Men det skal da ikke lige forhindre mig i at købe Bioshock Så tak for
tippet bufferzz

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 26-12-08 22:19

> Men det skal da ikke lige forhindre mig i at købe Bioshock Så tak for
> tippet bufferzz

Arrrg. Nu kom jeg også til at købe Stalker Clear Sky til 15euro tsk tsk tsk.

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 26-12-08 22:17

> Men det skal da ikke lige forhindre mig i at købe Bioshock Så tak for
> tippet bufferzz

BioShock
Før 150 kr
Nu 37 kr

Det er da værd at tage med ja :)

Fra : Benny

Dato : 28-12-08 00:12

> [...]
> stadigvæk.
>
> (som jeg har læst det er priserne nu inkl. moms, så for os danskere

Den stigning betød, at jeg sprang deres tilbud over. Besparelsen er væk. De
er nogle "snydepelse"

Benny

Fra : Bufferzz

Dato : 28-12-08 20:30

Steam har nu rettet mange af priserne !

Før var $1 = €1

Men nu fx.
Left 4 Dead - $37.49 og €33.74

SÃ¥ passer prisen igen.

Fra : Bufferzz

Dato : 26-12-08 21:03

Rettelse: 10-75% rabat!

Fra : Bruno

Dato : 30-12-08 03:12

Bufferzz wrote:
> http://store.steampowered.com/holidaysale/
>
> I øvrigt på ALLE spil :)
> http://store.steampowered.com/
>
> Gælder til 02/01/2009

Jeg lod mig friste. Du "skylder" mig 19 Euro og 96 cent.

Jeg købte Portal for 2,99, Bioshock for 3,99 og så Darwinia+Multiwinia
for 5,99. Det giver ikke de 19,96, men Portal blev også lige kæbt til en
af mine venner. Når noget koster 2,99 kan man jo godt forære det væk
uden nogen anledning andet end det nok vil falde i hans smag

Mvh
Bruno