Boksning
Fra : Kim2000

Dato : 20-12-08 23:10

Mens man sidder og ser på Holyfields udstilling af en russisk boksebold, så
kommer jeg til at tænke på om der overhovedet findes et nyere boksespil til
pc?

Jeg tænker ikke på et eller andet spil fra 1992 eller et netspil, men noget
der både har grafik, lyd og spilbarhed?

Fra : Lars

Dato : 22-12-08 11:37

On Sat, 20 Dec 2008 23:10:04 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>pc?
>
>Jeg tænker ikke på et eller andet spil fra 1992 eller et netspil, men noget

Det eneste af nyere dato jeg kan komme i tanke om er Heavyweight
Thunder fra 2005.

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Kim2000

Dato : 23-12-08 19:49

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev i en meddelelse

> Det eneste af nyere dato jeg kan komme i tanke om er Heavyweight
> Thunder fra 2005.

Ja, den fik jeg så hentet og købt, meeen allerede her 2 dage efter må jeg
sige at det snerper henad jeg ikke gider det. Er der nogen, der har fundet
traineren uden følgesvend, dvs. uden en trojaner?

Fra : Lars

Dato : 26-12-08 20:31

On Tue, 23 Dec 2008 19:48:44 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Ja, den fik jeg så hentet og købt, meeen allerede her 2 dage efter må jeg
>sige at det snerper henad jeg ikke gider det. Er der nogen, der har fundet
>traineren uden følgesvend, dvs. uden en trojaner?

Har du prøvet
http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_heavyweight_thunder.shtml
der plejer ikke at være virus o.l i fra den side, men jeg har
ikke prøvet denne.

Fra : Kim2000

Dato : 26-12-08 20:51

> Har du prøvet
> http://m0001.gamecopyworld.com/games/pc_heavyweight_thunder.shtml
> der plejer ikke at være virus o.l i fra den side, men jeg har
> ikke prøvet denne.

desværre samme besked også denne gang fra McAfee, inficeret med Genetic. æv.

Fra : Lars

Dato : 29-12-08 04:26

On Fri, 26 Dec 2008 20:51:12 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>desværre samme besked også denne gang fra McAfee, inficeret med Genetic. æv.

Jeg kan selvfølgelig ikke love dig at der ikke er en virus e.l. i
den, men vær opmærksom på at en del trainere jo netop udviser
viruslignende opførsel som måske kan give falske positiver.

Hvis du tester den med Virustotal.com ser det noget blandet ud:
<http://www.virustotal.com/analisis/b6d822ad3c4ac15052a6c8cf56ec3971>