WoW installation
Fra : J W Nielsen

Dato : 20-12-08 20:32

Hej...
Nu håber jeg sør'me, at I kan give mig lidt input.
Min søn har købt WoW - en pakke med 2 cd'er:
WoW Game DVD og WoW Burning Crusade det har vi fået installeret og vi har
fået lavet en konto.

Men, men, men... Når vi klikker på ikonet WoW på skrivebordet, så starter en
kæmpemæssig download.
Det har så kørt et par timer her i eftermiddag og så troede vi såadan set,
at "den var i vinkel".
Desværre sker der det samme, når vi klikker på WoW ikonet - en download
starter iden (lagde dog ikke mærke til om det var det samme filnavn).

Hvad er ideen med at købe CD'erne, hvis man alligevel skal downlaode flere
gigabytes - eller har vi totalt misforstået noget?
Iøvrigt er downloadhastigheden ganske sløv - vi burde ha en rimelig hurtig
forbindelse...
Der burde ikke være problemer med PC'en - hverken med hastighed eller
hukommelse. Kører Win Vista.

Hjælp - en lang juleferie truer

/Jørgen

Fra : Kim2000

Dato : 20-12-08 20:48

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forbindelse...
> Der burde ikke være problemer med PC'en - hverken med hastighed eller

Der er netop lige kommet en patch på små 3Gb, så tålmodighed....

Fra : Jebir

Dato : 20-12-08 21:49

> [...]
> forbindelse...
> Der burde ikke være problemer med PC'en - hverken med hastighed eller

- den er god nok, der skal hentes en del patches før du er spilleklar. Dog
kan det ofte anbefales at hente dem på f.eks. www.boomtown.dk - lige netop
denne side plejer at have en rigtig god hastighed.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 21-12-08 00:43

J W Nielsen skrev:

> Hvad er ideen med at købe CD'erne, hvis man alligevel skal downlaode
> flere gigabytes - eller har vi totalt misforstået noget?

Spillet bliver løbende opdateret med nyt indhold. Det er det man betaler
for i sit abonnement (bl.a.) :)

Blizzard's downloader kan være ret sløv. Jeg anbefaler at i prøver nogle
mirrors her:

http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

Hvis der er planer om også at købe den nye expansion "Wrath of the Lich
King" kan det måske være en god ide at gøre det før man downloader fordi
mange af de patches i ellers skulle have hentet er på den nye DVD.

Fra : J W Nielsen

Dato : 21-12-08 13:16

Hej igen...
Mange tak for svar:
Nu er vi kørende efter at opdateringerne har kørt natten igennem.

Rigtig god jul og tak
/Jørgen