CoD4 og mods?
Fra : Klaus G.

Dato : 19-12-08 23:53

Hej.

Når jeg via Xfire søger på nogle spilservere til CoD4, så opdager jeg til
min store ærgelse at nogle gange køre de et eller andet mod. Det resultere i
at de classes jeg har lavet alle kommer til at hedde noget ala "costum". Så
skal jeg til at rename alle sammen igen. nogle gange bliver de endda helt
overskrevet, så jeg ikke bare skal rename men også opsætte dem helt fra
bunden :/

Har i nogle forslag?

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Hagar

Dato : 20-12-08 12:19

> [...]
> Så skal jeg til at rename alle sammen igen. nogle gange bliver de endda
> helt overskrevet, så jeg ikke bare skal rename men også opsætte dem helt

Det tror jeg ikke du kan undgå på nogen måde, selv ikke hvis du starter op
inde fra selve spillet. For at undgå at de bliver "renamed" så skal du
simpelthen undgå de servere, og det er ikke altid at serverne skriver om at
de bruger mods, så velkommen i klubben for folk der har opgivet at skulle
ændre i det område

Hagar

Fra : Klaus G.

Dato : 20-12-08 16:56

> [...]
> simpelthen undgå de servere, og det er ikke altid at serverne skriver om
> at de bruger mods, så velkommen i klubben for folk der har opgivet at
Æv!

Men så burde de fandme ha' lavet det så smart at hvert mod fik sin egen
mappe. Og hver gang et nyt mod bliver hentet, så henter det .cfg's fra
standard udgaven ind og så har man ikke det problem.

Og ja, det er sjældent der bliver skrevet at serveren køre med mod. Tænker
her på servername.

Fra : Hagar

Dato : 21-12-08 00:39

> [...]
> standard udgaven ind og så har man ikke det problem.
>
> Og ja, det er sjældent der bliver skrevet at serveren køre med mod. Tænker

Jeg tror ikke det perfekte spil er lavet, og kommer nok heller ikke, det er
svært at stille os alle tilfreds, især mig

Hagar

Fra : Klaus G.

Dato : 21-12-08 15:09

> Jeg tror ikke det perfekte spil er lavet, og kommer nok heller ikke, det
> er svært at stille os alle tilfreds, især mig
Helt enig.

Vil dog mene at et spil der fra start af er lavet til at kunne spilles med
en kæmpe bunke forskellige mods burde være designet lidt smartere :)

Men det må være muligt at få Xfire til at undvige de costum games?:)