Prince of Persia
Fra : Michael 'Silver'

Dato : 18-12-08 23:49

Davs.

Er jeg en af de eneste som syntes det spil burde være med i de forskellige
kategorier af bedste spil?. Fy for pokker det har atmosfære og det
romantiske sammenspil mellem de 2 hovedpersoner er skægt at overvære og
deltage i :D. Denne gang har de sgu ramt plet mht. deres personligheder og
væremåder, finder mig tit med et lille underfundigt smil på læberne når jeg
lytter til deres diskutioner og især prinsens små stikpiller til hende :D.

Selve spillet er som vi kender det mht. puzzles og bevægelser men det skal
heller ikke være anderledes da det slet ikke ville være PoP så, det ville
bare være en Tomb Raider klon og det ville være synd :).

Spillet er utrolig flot mht. de forskellige miljøer man bevæger sig i. Jeg
menes at have læst at de fleste kritikere i usa var vældige tilfredse med
spillet, men at ihvertfald en af de europæiske magaziner var meget kritiske
overfor at man skulle bevæge sig i områder man allerede havde "besejret",
det syntes jeg bare giver lidt ekstra, ja man skal måske omkring områder man
har været før, men jeg tror ikke lige at den kritiker har været klar over
teleport muligheden....det gør det meget nemmere.

Elsker den måde spillet bliver frigjort når hende den dejlige fjerner
corruption fra et sted, blomster skyder frem og man får et flashback til
sommertiden i den mørke vintertid her :D, det luner og gør spillet ekstra
godt imho. Det er enkelt lavet men flot som bare fanden.

Det er helt sikkert en af de spil som jeg vil færdiggøre koste hvad det vil.

Det siger lidt om hvor meget jeg kan lide det at jeg også har Grand Theft
Auto 4 installeret men har slet ikke rørt ved det endnu..... ;).

Mvh
Silver.

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-12-08 08:17

Michael 'Silver' <dsl46016@vip.cybercity.dk> declared in:
0014d205$0$2204$c3e8da3@news.astraweb.com :
> [...]
> underfundigt smil på læberne når jeg lytter til deres diskutioner og
> især prinsens små stikpiller til hende :D.

Jeg kan ikke sige så meget om det, da jeg ikke har spillet det endnu,
men alene traileren på hjemmesiden var nok til at overbevise mig, og
det blev fluks skrevet på ønsksedlen. Så må vi se om julemanden har
lidt ørkensand med i sækken til mig...

http://prince-of-persia.uk.ubi.com/intro/

En af de mere smukke trailere/introer for et spil, jeg længe har set.

Fra : Michael 'Silver'

Dato : 19-12-08 17:22

> http://prince-of-persia.uk.ubi.com/intro/
>
> En af de mere smukke trailere/introer for et spil, jeg længe har set.

For ¤#%"#¤!"%!"# i hulans da!!, havde jeg set den trailer før jeg begyndte
spillet ville jeg da have været endnu mere gearet op til at game løs, nu kan
jeg næsten ikke vente til iaften hvor jeg skal besejre en af de corruptede
igen :D.

De har jo givet udtryk for at det er en helt ny trilogi vi bevæger os i her
og sikke en start!! :D.

Sørme en af de flotteste intro'er jeg nogensinde har oplevet!.

Mvh
Silver.

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-12-08 11:43

In news:0014d205$0$2204$c3e8da3@news.astraweb.com,
Michael 'Silver' <dsl46016@vip.cybercity.dk> typed:
> [...]
> Det siger lidt om hvor meget jeg kan lide det at jeg også har Grand
> Theft Auto 4 installeret men har slet ikke rørt ved det endnu..... ;).

Det lyder jo som det helt sikkert er noget for mig.

Jeg mindes endnu min første computer med DOS. Jeg spillede Prince of Persia
til langt ud på natten.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 19-12-08 22:43

Michael 'Silver' skrev:
> [...]
>
> Det siger lidt om hvor meget jeg kan lide det at jeg også har Grand Theft
> Auto 4 installeret men har slet ikke rørt ved det endnu..... ;).

Så vidt jeg erindrer har UBISOFT også valgt at sende det på gaden uden
nogen form for DRM, så allerede der burde det være en køber for alle som
gerne ser flere spiler uden DRM inficering på markedet.

/Steinbjørng