Sims 2 til dreng på 8 år
Fra : Søren

Dato : 15-12-08 20:32

Hej

Min søn ønsker sig Sims 2 i julegave. Jeg kan se man kan få Sims 2 Dobbelt
Deluxe til ca. 250,- eller Sims 2 med Bon Voyage til ca. 150,-.

Hvilken af disse 2 udgaver tror i egner sig bedst til dreng på 8 år.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-08 10:28

Søren skrev:
> [...]
> Deluxe til ca. 250,- eller Sims 2 med Bon Voyage til ca. 150,-.
>
> Hvilken af disse 2 udgaver tror i egner sig bedst til dreng på 8 år.

Sims 2 Bon Voyage umiddelbart. Den anden indeholder Nightlife og jeg
tror ikke en knægt på 8 år måske har den vilde interesse i at smutte i
byen. Så hellere bruge de sidste hundrede kroner på en anden udvidelse,
f.eks. Pets.

/Steinbjørn der selv lige har indkøbt Sims 2 Dobbelt Deluxe til hans
arbejde.

Fra : Søren

Dato : 17-12-08 17:40

> [...]
> f.eks. Pets.
>
> /Steinbjørn der selv lige har indkøbt Sims 2 Dobbelt Deluxe til hans

Tak for svaret, men koster Pets ikke ca. 250,- ? - eller har jeg kigget
forkert.

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 22:42

Søren skrev:

> Tak for svaret, men koster Pets ikke ca. 250,- ? - eller har jeg kigget
> forkert.
>
> Søren

Det er muligt, jeg tjekkede ikke priserne. Se eventuelt om man ikke kan
få det online til en billigere penge hvis det skal være.

/Steinbjørn

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-12-08 17:46

Efter mange tanker skrev Søren:
> [...]
> Deluxe til ca. 250,- eller Sims 2 med Bon Voyage til ca. 150,-.
>
> Hvilken af disse 2 udgaver tror i egner sig bedst til dreng på 8 år.

Nu er du 100% sikker på at det er "Sims 2 + Bon Voyage" og ikke "sims 2
Bon Voyage" hvis det er den sidste er det kun udvidelsen.

Tjek og dobbelttjek det hellere, bare så den lille fyr ikke bliver
skuffet.

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Søren

Dato : 17-12-08 19:38

> [...]
> Bon Voyage" hvis det er den sidste er det kun udvidelsen.
>
> Tjek og dobbelttjek det hellere, bare så den lille fyr ikke bliver

Jeg har nu købt Sims 2 + Bon Voyage, altså grundpakken + Bon Voyage
udvidelsen hos Blockbuster. De havde desuden Pets udvidelsen til 150,-. Så
julen ser ud til at være redet.

Søren

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-12-08 19:41

Søren formulerede onsdag:

> Jeg har nu købt Sims 2 + Bon Voyage, altså grundpakken + Bon Voyage
> udvidelsen hos Blockbuster. De havde desuden Pets udvidelsen til 150,-. Så
> julen ser ud til at være redet.

Der er en der bliver glad

--
http://www.projecthoneypot.org/

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-08 22:43

Søren skrev:

> Jeg har nu købt Sims 2 + Bon Voyage, altså grundpakken + Bon Voyage
> udvidelsen hos Blockbuster. De havde desuden Pets udvidelsen til 150,-. Så
> julen ser ud til at være redet.
>
> Søren

Den tror jeg han bliver glad for. God jul.

/Steinbjørn