Problemer med at spille COD spil online ..
Fra : Dopedog

Dato : 15-12-08 15:04

Hej.

Jeg har et problem med at spille COD4 + COD: WAW online. Offline aka i
single player mode er der INGEN problemer, og online i Unreal Tournament 3
er der heller ingen problemer overhovedet!

Nå men .. COD: WAW er problemet halvvejs simpelt .. Jeg åbner spillet, går
ind i multiplayer hvorefter der står "retrieving account..." (eller noget i
den stil) hvorefter spillet går ned, og vista kommer frem med "Problemet er
lukket. Vista forsøger at finde en løsning".

COD4 er lidt mere mystisk. Jeg kan fint joine en server og spille i 2
minutter, men derefter begynder det at hakke helt vildt. Faktisk så meget at
spillet er totalt uspilleligt :( Men når jeg går ud af serveren, så hakker
spillet slet ikke mere, og jeg kan f.eks. joine en ny server og spille 2
minutter, hvorpå problemet starter igen !

Hvad kan jeg gøre for at få de 2 spil til at virke ? Det er jo online de
skal spilles

-Ronnie

Fra : Hagar

Dato : 15-12-08 15:20

"Dopedog" <cm_dopedog@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spille 2 minutter, hvorpå problemet starter igen !
>
> Hvad kan jeg gøre for at få de 2 spil til at virke ? Det er jo online de

Jeg ved umiddelbart ikke hvad der er galt, men du kan prøve at joine vores
server i aften klokken 20.00, så skal jeg se om der kommer nogle beskeder
angående dig. Jeg skal bruge dit spillernavn du bruger i COD4 så jeg kan
holde øje.
Vores server finder du på
IP Address:
213.208.119.98
Port:
28980

Gravedigger

Fra : news.tele.dk

Dato : 09-01-09 22:24

> [...]
> angående dig. Jeg skal bruge dit spillernavn du bruger i COD4 så jeg kan

Hov, undskyld, glemte sku helt at svare ... Fik begge spil til at virke
efter de blev reinstalleret :)

-Ronnie