Debatoplæg
Fra : Spørgejørgen

Dato : 11-12-08 12:25

Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

--
Mvh. Spørgejørgen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 11-12-08 17:49

Spørgejørgen wrote:
> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?''

Det står dem vel frit for ..

/F

Fra : Ole

Dato : 12-12-08 16:00

Frank Leegaard wrote:

> Det står dem vel frit for ..
>
> /F

så længe det ikke er mine ben og armhuler

- og også så længe det ikke er min søn!!

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-12-08 00:25

Spørgejørgen wrote:
> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

Er det i orden, at NOGEN barberer armhuler og ben? Personligt synes jeg, det
er latterligt og ulækkert.

Per V
--
Pleased to meet you, hope you get my name - but what's puzzling you is
the nature of my game

Fra : Ole

Dato : 12-12-08 16:01

Per Vadmand wrote:

> Er det i orden, at NOGEN barberer armhuler og ben? Personligt synes jeg, det
> er latterligt og ulækkert.
>
> Per V

dét tror vi

Fra : Henri Gath

Dato : 03-02-09 03:01

> Er det i orden, at NOGEN barberer armhuler og ben? Personligt synes jeg,
> det er latterligt og ulækkert.

Flet dit røvskæg, Permand

Fra : Per Vadmand

Dato : 03-02-09 10:18

Henri Gath wrote:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Flet dit røvskæg, Permand

Hvordan kan man forvente andet end et beskidt svar fra en mand, der hedder
røvhul?

Per V
--
Forbyd telefonspam!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 03-02-09 21:41

Per Vadmand wrote:

> Hvordan kan man forvente andet end et beskidt svar fra en mand, der
> hedder røvhul?

Prøver vel blot at leve op til sit navn?

/F

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-08 05:36

"Spørgejørgen" skrev i en meddelelse:

> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

Når man bliver over 60 år, er man nødt til at klippe
hårene i røvhullet, næseborene og ørene. Ellers klæber
indholdet fast og hænger i klumper ud af åbningerne ...

Blot til advarsel -- Ib

Fra : Per Vadmand

Dato : 12-12-08 09:41

Ib Baagøe wrote:

> Når man bliver over 60 år, er man nødt til at klippe
> hårene i røvhullet, næseborene og ørene. Ellers klæber
> indholdet fast og hænger i klumper ud af åbningerne ...
>
> Blot til advarsel -- Ib

Jo, men det er lissom noget andet, ikke?

Per V

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-12-08 19:31

On Thu, 11 Dec 2008 12:24:51 +0100, Spørgejørgen
<spørgejørgen@sexy.dk> wrote:

>Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

jeg finder det lidt femenint fimset og for københavner cafe agtig
men hvor om alting er så er det well noget folk gør op med sig selv
hvad de vil

--
MvH Bo M Mogensen
Some wish beer was rain , but it aint ( stephen king )

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 14:31

"Spørgejørgen" <spørgejørgen@sexy.dk> skrev i meddelelsen
> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

JEg gider ikke men smag og behag er forskelligt.

Bare det ikke bliver et lovkraf a la ikkerygning

Fra : KsK

Dato : 14-12-08 20:15

"Spørgejørgen" <spørgejørgen@sexy.dk> skrev i meddelelsen
> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?
>
> --
> Mvh. Spørgejørgen

er det ikke nok med vi tag opvaskene og passe børn!!!!
skal vi nu også til at barbere din dovne`s kællingeres arm og ben ,, hvad
fanden bliver det næste

KsK

Fra : Ole

Dato : 20-12-08 22:37

KsK wrote:

> [...]
>>
> er det ikke nok med vi tag opvaskene og passe børn!!!!
> skal vi nu også til at barbere din dovne`s kællingeres arm og ben ,,

hehe

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-12-08 02:26

"Spørgejørgen" <spørgejørgen@sexy.dk> skrev i meddelelsen
> Er det i orden at mænd barberer armhuler og ben?

Hmm det må de da selvom, men det er da ikke rigtig årstiden synes jeg.

Mvh. Brian