Vogteren (Part II)
Fra : Stig Johansen

Dato : 19-12-08 10:42

Hej katteelskere.

Ud over fisk, så er Twix grumme glad for rejer.
Efter at have indtaget rejer, så er der godt nok ikke nogen, der skal 'komme
hér do'

Han har godt nok spist op, og tørslikket tallerkenen, så selv Miele ville
være misundelig.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twix&picnumber=10971

Stig Johansen

Fra : Stig Johansen

Dato : 19-12-08 11:42

Stig Johansen wrote:

> Han har godt nok spist op, og tørslikket tallerkenen, så selv Miele ville
> være misundelig.

Hmm.. Miele i denne kontext er opvaskemaskinen Miele, og ikke Mille, som er
Twix's kæreste.

Stig Johansen

Fra : Siri

Dato : 20-12-08 23:45

Uh, Twix er vel nok herlig - sikken lækker-sak1
Er det ikke bare lykken at kunne forkæle den charmerende firbener, der
forgylder livet
Jeg ville dog nok være forsigtig med at give tun og rejer: Så vidt jeg
har lært her i gruppen, så er det lækkerier, der kan give alvotlige
nyrepoblemer... Bl. a.
Var jeg i dit sted, ville jeg skaffe en række forskellige prøver (via
dyrehandleren eller ved at maile div. kattemads-producenter
Man kan være så heldig at finde både den tørkost, som er bedst for
kattens helbred på langt sigt, samt noget, den kan lide og glad guffer i
sig her & nu .-=

Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Henny Stewart

Dato : 19-01-09 08:03

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmaill.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> hér do'
>
> Han har godt nok spist op, og tørslikket tallerkenen, så selv Miele ville

Det er helt utroligt som han ligner min Stoffer. Stoffer er bare lidt mere
smalstribet. Han er også meget glad for rejer. Det er faktisk den eneste
slags "lokkemad", vi kan bruge til ham.

Mvh.

Henny

Fra : Stig Johansen

Dato : 19-01-09 12:43

Henny Stewart wrote:

> Det er helt utroligt som han ligner min Stoffer. Stoffer er bare lidt mere
> smalstribet. Han er også meget glad for rejer. Det er faktisk den eneste
> slags "lokkemad", vi kan bruge til ham.

Hvor er 'billedet dit' af Stoffer?

Stig Johansen

Fra : Henny Stewart

Dato : 19-01-09 13:25

> Hvor er 'billedet dit' af Stoffer?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Stig Johansen

Der ligger nogle "ungdomsbilleder" af ham og hans medkat på
http://hennysbilleder.dk

--
Henny Stewart
http://mitford.dk