hallo hallo kalder Kate!
Fra : Siri

Dato : 18-12-08 12:28

Hej Kate
Både Ann og jeg har forsøgt at maile dig på en @oliwer adresse, men du
har vist ændret e-mail adresse?
Vi har jo en invitation til dig, som gerne skulle gå igennem indenfor
denne uge, så mail tilbage ASAP, please
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 18-12-08 15:47

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> [...]
> Vi har jo en invitation til dig, som gerne skulle gå igennem
> indenfor denne uge, så mail tilbage ASAP, please

oliwer-adressen passer skam og jeg har også lige svaret Ann.... Vender
tilbage til jer lidt senere, men er kun lige hjemme på et kort stop i
dag .-)

--
Kate

gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 18-12-08 19:28

> [...]
> dag .-)
> Kate
>
> Husk en killing skal være minimum 12 uger før den tages fra sin mor,

Smaddergodt!
Så er alt i orden, jeg kender godt de der "home base quick
touchdown"-dage
Så er det, at mitterne kigger kede og længselsfulde på een Kors,
hvor skal jeg nyde at være hjemme hos dem i julen Wheee

Fra : Kate

Dato : 19-12-08 21:29

> [...]
> Så er det, at mitterne kigger kede og længselsfulde på een
> Kors, hvor skal jeg nyde at være hjemme hos dem i julen Wheee

Jeps, juleferie er noget af det bedste der findes og da jeg gik hjem i
eftermiddag kiggede jeg frem på 16 fridage i streg. Jeg nyder det
allerede

--
Kate

gerne ældre.