Liggeunderlag
Fra : Inger D.

Dato : 19-12-08 16:46

Jeg overvejer at invistere i et dyrt liggeunderlag a la
http://www.friluftslageret.dk/ProductList.aspx?PGId=61867 til min mor, der
snart fylder 60 og stadig campere i telt mange uger om året.

Hun har altid sovet på liggeunderlag, hhv. de billige fra Netto og nu de
billigste oppustelige, som en gang imellem kan købes i Føtex, Bilka og
lignende.

Men jeg vil jo gerne forkæle hende, så er der nogen af jer, der har erfaring
med de dyrere liggeunderlag. Er der stor forskel på dem og de billige, eller
er der ikke den store forskel. Er liggeunderlag bare noget, der aldrig
bliver særligt behageligt (min personlige mening).

Inger D.

Fra : Nygaard \(4330\)

Dato : 29-12-08 16:59

Hej Inger

Kender ikke: > http://www.friluftslageret.dk/ProductList.aspx?PGId=61867 men
har i mange år brugt liggeunderlag fra Therm-a-rest
http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&Data=groups&Key=181&template=grouplist.
Hvis din mor går rundt med tingene på ryggen er det en ok løsning, jeg vill
vælge en mindst 5 cm tyk model (man er vel magelig)
http://www.friluftsland.dk/default.aspx?load=main&&Data=productprops&Key=21716&show=21716.
Men hvis tingene fragtes rundt i bil vælg en almindelig luftmadras da den er
meget billigere og meget mere komfortabel løsning.

/tue

Fra : Inger D.

Dato : 02-01-09 10:12

> [...]
> Men hvis tingene fragtes rundt i bil vælg en almindelig luftmadras da den
> er meget billigere og meget mere komfortabel løsning.

Hun tager bilen, men er ikke til luftmadrasser, så det skal være
liggeunderlag.
Tak for tipsene. De ser gode ud.

Inger D.

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 03-01-09 00:06

"Inger D." <blabla@no.no> wrote:

>Hun tager bilen, men er ikke til luftmadrasser, så det skal være
>liggeunderlag.

Man kan også fryse forfældeligt på en luftmadras, hvis jorden er kold.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : S.B.

Dato : 13-01-09 21:20

"Ove Kjeldgaard" <n3ws@hiker.dk> skrev i en meddelelse

> Man kan også fryse forfældeligt på en luftmadras, hvis jorden er kold.
>
> --
> Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard

wolfcamper laver nogen rigtig gode nogen
http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=81

Søren

Fra : S.B.

Dato : 13-01-09 21:21

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Ove Kjeldgaard" <n3ws@hiker.dk> skrev i en meddelelse

> wolfcamper laver nogen rigtig gode nogen
> http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=81
>
> Søren

PS
bemærk at de er både større end mange andre i bredden og højden

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 13-01-09 22:06

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:

>wolfcamper laver nogen rigtig gode nogen
>http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=81
>
>Søren

Det ser da absolut meget fornuftig ud

Et par gode detaljer er tykkelsen, kraftigere stof på undersiden og i
særdeleshed at det er "anti skøjte rundt" coated på begge sider.

Det ser desværre ud til at være en plastikventil der er brugt.

Fra : Inger D.

Dato : 15-01-09 12:17

> wolfcamper laver nogen rigtig gode nogen
> http://www.wolfcamper.dk/shop/showProduct.asp?itemid=81

Tak for tippet. Det kunne jeg finde på at købe til mig selv også.

Inger D.