Vægtafgift på Combi camp
Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 13:16

Nu har jeg fået nogle tvetydige svar, så nu søger jeg lige et svar her.
Overvejer at købe en Combi camp, men hvad er vægt afgiften om året, for en
combi camp med total lastevægt på 750 kg med påløbsbrems.

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 15-12-08 18:09

Hej
Da jeg betalte den 6/6 2008 var vægtafgiften Kr.: 110- det er der mig
bekendt ikke ændret ved. Hvis totalvægten er under 500 kg er der mig bekendt
ikke nogen vægtafgift.

Mvh Ebbe.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 16-12-08 01:15

"Ebbe Rasmussen" <ebbe87@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Da jeg betalte den 6/6 2008 var vægtafgiften Kr.: 110- det er der mig
> bekendt ikke ændret ved. Hvis totalvægten er under 500 kg er der mig
> bekendt ikke nogen vægtafgift.

Korrekt. Jeg har trailer på 750 kg, den koster 110.

--
Per

Fra : Ukendt

Dato : 16-12-08 21:52

"Per Henneberg Kristensen" <phk@fjern_klikpost.dk> skrev i en meddelelse

> Korrekt. Jeg har trailer på 750 kg, den koster 110.
>
> --
> Per

Tak for svaret til Begge..

Fra : oz3bto

Dato : 17-12-08 19:51

"jojo" <noner> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret til Begge..

Bare lige så du er helt sikker .. Vi bløder også 110kr i ået for camplet
på total 750 kg

Fra : Sten Bo

Dato : 17-12-08 21:54

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> "jojo" <noner> skrev i en meddelelse

> Bare lige så du er helt sikker .. Vi bløder også 110kr i ået for camplet
> på total 750 kg

Ja det er 1 x årligt. Listen er her
Det hedder en anhænger til godstransport.

Hvad er det for en camplet med 750 tot ? Er den blevet vejet op.
Eller, Jeg kan ikke lige huske C-L safirs data. Er det den?

Her er en rigtig CC hyggeting. Kan man ikke finde dækkene der koster en
bondegård - er det det her måske løsningen? Bemærk den nye dækstørrelse
. Der kan vel ikke være vrøvl med typegodkendelsen når CC en sættes som
last på den nye trailer. Flex camp konceptet. Indlægget her er fra 06 -
men flexcamp, teltkassette på alm. trailer, var "oppe" og rumle længe før,
omkring 01 - 02. Så det er ikke der man har set det.

http://klappcaravanforum.de/viewtopic.php?t=780

Mvh Sten

Fra : oz3bto

Dato : 18-12-08 00:02

> [...]
> 06 - men flexcamp, teltkassette på alm. trailer, var "oppe" og rumle
> længe før, omkring 01 - 02. Så det er ikke der man har set det.

Skulle ikke un dre mig om den er .. Er en jeg har køb til min fatter.. Er
lavet beslag på den så der kan stå en scooter på den nok derfor den er
blevet vejet om

Fra : niels w

Dato : 18-12-08 06:22

On 17 Dec., 21:53, "Sten Bo" <fjerng...@stofanet.dk> wrote:

> Jeg kan  ikke lige huske C-L safirs data. Er det den?

Hej!
Min Camplet Safir årg. 1986 havde en totalvægt på 800 kg.
mvh Niels W.