Luft på Kullen i december?
Fra : PK

Dato : 08-12-08 16:36

Hejsan,

vi er en lille gruppe på tre der skal til Kullen, for at dykke, i weekenden
den 20-21 dec. I den forbindelse kommer vi nok til at bruge lidt luft. Vi
regner med 2-3 dyk pr dag. For ikke at slæbe uhæmmet mange flasker luft med
vil vi gerne fylde på deroppe, men hvor gør vi lige det når campingpladsen
er lukket, og det desuden er weekend og alt muligt?
Jeg kender ellers Kullen særdeles godt, men har dog aldrig dykket deroppe
mens campingpladsen har været lukket, så ved ikke lige hvor jeg ellers kan
få luft.

Vh

PK

Fra : Esset

Dato : 11-12-08 00:09

On 8 Dec., 16:35, "PK" <scubasko...@gmail.com> wrote:
> [...]
> mens campingpladsen har været lukket, så ved ikke lige hvor jeg ellers kan

Lej er benzindrevet rejsekompressor - det har vi gjort ved flere
lejligheder. Det støjer selvfølgelig noget og tager en del tid; men
der kommer luft på. Altenativt skal i køre ind til et dykkercenter
Helsingborg.

Esset