Max. personer pr. campingparcel??
Fra : Prikke

Dato : 06-12-08 06:00

Hej.

Vi er en familie på syv, som skal på ferie i Italien. Vi vil gerne bo
i eget telt,men er i tvivl om, om der et maksimun for hvor mange vi må
bo på en teltparcel?

m.v.h.
Per

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-12-08 16:30

"Prikke" <pervaerum.mikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hmm - herhhjemme har jeg aldrig hørt om begrænsning på antal personer - så
længe i enten bor i eet telt eller der er plads på parcellen til at i kan
holde minimun 3 meter fri mellem jeres telte - og naboernes, så skulle den
da vist være god nok.
Men italienerne har jo deres egne veje - man kan aldrig være helt sikker
på - sådan fra gang til gang - hvornår de hænger sig i regler og hvornår
de......nah - vi siger bare: er helt ligeglade.
Tjek evt hjemmesider på de campingpladser, i er interesserede i. Med lidt
held står der noget - lidt mere held så står det ikke kun på italiensk
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : Gismo

Dato : 07-12-08 23:13

> [...]

> Vi er en familie på syv, som skal på ferie i Italien. Vi vil gerne bo
> i eget telt,men er i tvivl om, om der et maksimun for hvor mange vi må

Det er på nogle campingpladser (marina de Venezia) sådan at hvis der er
mange pers.
SKAL de kan være i campingvognen, som må regnes for "hovedbygningen" kan
de det er det ok at stille et lille telt op som ungerne kan sove i.

Ved ikke om det samme er gældende for telte, jeg formoder at denne regel er
der
for at undgå at mange lejer sig ind på samme plads nr. for at spare det
forholdsvise
høje pladsgebyr.

Gismo.

Fra : Mona og Kim

Dato : 08-12-08 15:08

[...]

Ved ikke om der en grænse? Men Outwell laver telte med soveplads til 12
personer. Hvis pladsen man skal være på er stor nok til ens telt mon så ikke
at det antal personer som telte er beregnet til er grænsen. Men med et stor
telt er det måske en god ide at bestille plads.

Kim Jensen