Forældre søges til TV
Fra : danielsen.jesper@gma~

Dato : 12-12-08 06:21

Alene-forældre med børn i alderen 0-14 år søges til nyt TV2-program..

Programmet sammenbringer enlige forældre og deres børn i 24
oplevelsesmættede dage.

I de intensive dage deler de medvirkende hverdagens op- og nedture.
Samtidigt får de medvirkende forældre mulighed for at blive klogere på
sig selv og øge deres livskvalitet, hvis de kan tage ved lære af
hinandens erfaringer.

Hvis du er alenemor og du har lyst til at give din mening til kende i
nyt TV 2-program sammen med andre enlige forældre, så send en
uforpligtende mail til familie@strixtv.dk eller kontakt tlf. 51 22 43
38.

/Strix

Fra : Lars Raaby

Dato : 13-12-08 18:47

danielsen.jesper@gmail.com skrev:
> [...]
>
> Hvis du er alenemor og du har lyst til at give din mening til kende i
> nyt TV 2-program sammen med andre enlige forældre, så send en

Hvorfor må vi andre ikke deltage?

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 14-12-08 11:37

"Lars Raaby" <Lars.Raaby@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor må vi andre ikke deltage?

Eftersom du er alenefar, tror jeg bestemt, at du
falder ind under målgruppen.
Prøv da at melde dig til programmet.
Mvh.Bodil.

Fra : Carsten

Dato : 15-12-08 10:50

> Hvorfor må vi andre ikke deltage?

ja, jeg studsede også over deres tvetydighed. Først vil de bare have
alene-forældre, og bagefter skriver de at de kun vil have alene-mødre (!) -
det er vist kønsdiskrimination.

Carsten

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-12-08 21:06

Carsten skrev:
> [...]
>
> ja, jeg studsede også over deres tvetydighed. Først vil de bare have
> alene-forældre, og bagefter skriver de at de kun vil have alene-mødre (!) -

Ja det virker lidt mærkeligt.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : fam.hill.3@os.dk

Dato : 07-01-09 02:29

On 12 Dec. 2008, 14:21, danielsen.jes...@gmail.com wrote:
> [...]
>
> Hvis du er alenemor og du har lyst til at give din mening til kende i
> nyt TV 2-program sammen med andre enlige forældre, så send en

hej
Jeg har en veninde,som jeg syntes skal medvirke,,,,hun hedder malene
milan har en dreng på 5 år og er enlig mor
Malene er en super mor,,efter hun har fået christian,,har hun både
afsluttet uddannelse og forholdt sig til at christians far drikker
rigtig meget,og har derfor afbrudt forholdet til drengens far,,som tog
hårdt på malene,da hun stadigvæk mener at børn har brug for deres
far,,,men ikke for alt i verden,,,,malene er en pige med ben i
næsen,er der 100% for sit barn,,men kæmper også med de sikkert samme
spørgsmål som andre enlige mødre og fædre,,hvor går man hen med alle
ens bekymringer som vedrører sit barn,når man er alene,,,malene vil
helt sikker sætte kulør på programmet(sidder her med et lille smil på
læben) hun er selvsikker men med måske en lille anelse af,at være lidt
for naiv nogen gange,,,jeg har fortalt malene jeg har skrevet til
jer,,,hun syntes det lyder som en super ide.
Med venlig hilsen en stolt veninde til malene

Fra : Heidi

Dato : 07-01-09 18:16

<fam.hill.3@os.dk> skrev i en meddelelse
>hej
>Jeg har en veninde,som jeg syntes skal medvirke,,,,

Jeg tvivler på han læser med i gruppen, og der står også henvendelse pr.
mail eller tlf., så jeg synes du skulle prøve at skrive direkte til ham
eller at ringe

--
Heidi