ringespænding
Fra : Sørensen

Dato : 28-11-08 18:08

Jeg vil lave en forstærker til ringesignal, er det ikke 25 hz. 96volt. ?.

Hvordan skaffer man lige det ?mon det duer med en alm trafo og een diode.

--
vh.
Sørensen

Fra : jos

Dato : 29-11-08 17:50

Sørensen wrote:
> Jeg vil lave en forstærker til ringesignal, er det ikke 25 hz.
> 96volt. ?.
> Hvordan skaffer man lige det ?mon det duer med en alm trafo og een
> diode.
vil nok ikke gå godt, men en trafo og kondensator plejer nok at kunne
bruges.

men det kan afhænge lidt af dit problem! - eks.: er der strøm nok
tilgængeligt til det du vil bruge det til?

finn

Fra : Sørensen

Dato : 29-11-08 18:08

"jos" > skrev
> [...]
> bruges.
>
> men det kan afhænge lidt af dit problem! - eks.: er der strøm nok
> tilgængeligt til det du vil bruge det til?

OK så skal kondensatoren vel tilpasses til antallat af apperater ?, Det skal
trække 8 telefoner og en stor udendørsklokke.

Jeg tror at det ender med at jeg køber et gammelt omstillingsanlæg
(de nye sender åbentbart ikke spænding ud)
klippet fra data på ny omstilling:
Lokaltelefoner skal kunne ringe ved hjælp tonesignal/detektering (ikke med
spændning).

vh.

Sørensen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 05-12-08 16:40

Sørensen skrev:
> [...]
> klippet fra data på ny omstilling:
> Lokaltelefoner skal kunne ringe ved hjælp tonesignal/detektering (ikke med

Til nogne anlæg kan man tilkøbe en ringegenerator som ekstra modul. Det
havde vi i hvert tilfælde på et DORO anlæg.

Mvh
TKJ

Fra : Sørensen

Dato : 06-12-08 13:28

"Thomas > skrev >
> Til nogne anlæg kan man tilkøbe en ringegenerator som ekstra modul. Det
> havde vi i hvert tilfælde på et DORO anlæg.
>
> Mvh
> TKJ
NÅ det er SÅDAN det hedder, tusinde tak det gav straks flere hits på google

vh.
Sørensen