Finde ud af hvem der er ens udbyder?
Fra : Mogens Kjaer

Dato : 24-11-08 10:51

Hvordan finder man ud af hvem der er ens
fastnettelefonudbyder?

Det lyder som et underligt spørgsmål, svaret
er jo umiddelbart "Se øverst på telefonregningen",
men min kone har firmabetalt fastnettelefon,
så vi ser ingen regninger, og spørge i firmaet kan
være en lang og tung affære.

Mogens

--
Mogens Kjaer, mk@lemo.dk
http://www.lemo.dk

Fra : Ole C

Dato : 24-11-08 12:08

Mogens Kjaer skrev blandt andet:

> [...]
> er jo umiddelbart "Se øverst på telefonregningen",
> men min kone har firmabetalt fastnettelefon,
> så vi ser ingen regninger, og spørge i firmaet kan

- men muligvis den eneste metode. Jeg kan i hvert fald ikke umiddelbart
komme på andre.
Og det er da godt nok et mystisk firma, som ikke umiddelbart kan svare på
sådan et spørgsmål.....

--
vh
Ole C

Fra : Rander

Dato : 24-11-08 12:24

Mogens Kjaer skrev noget i denne stil, den 24-11-2008 10:51:
> [...]
> er jo umiddelbart "Se øverst på telefonregningen",
> men min kone har firmabetalt fastnettelefon,
> så vi ser ingen regninger, og spørge i firmaet kan

Tjah... Kender du det der quiz-program der kører om formiddagen på
Kanal4/5/SBS Net? Prøv at ringe til et af deres numre! Jeg har Tele2 som
fastnet-udbyder, og de gange jeg har prøvet det får jeg en stemme der
siger "De har kaldt en tjeneste i Telias net via Tele2..." Det kræver
selvfølgelig at der kan ringes til 90-numre fra telefonen - så vidt jeg
husker hedder deres numre 90 54 0X YY hvor X er 1, 2 eller 3 og YY kan
være alle kombinationer.

Og nej, det koster ikke noget hvis du lægger på inden bippet...

http://bamsepetting.dk

The trouble with the global village are all the global village idiots.
(Paul Ginsparg)

Fra : jos

Dato : 24-11-08 15:14

> så vi ser ingen regninger, og spørge i firmaet kan
> være en lang og tung affære.

Prøv at ringe til en betalingstjeneste for nogle hundrede.
Du vil garanteret blive kaldt ind til enten lokal leder eller bogholder, som
sidder med en kopi af regningen

finn

Fra : Chano Andersen

Dato : 25-11-08 21:27

Mogens Kjaer wrote:
> Hvordan finder man ud af hvem der er ens
> fastnettelefonudbyder?

Find end er arbejder med telefoni, og kan lave opslag i OCH online?

Der kan man bare indtaste nummeret og efter lang ventetid (Det er et
sløvt system) har man svaret på hvor nummeret ligger, på skærmen.

- Chano Andersen

Fra : Lars Schaumburg-Müll~

Dato : 21-01-09 21:57

Mogens Kjaer skrev:
> [...]
> er jo umiddelbart "Se øverst på telefonregningen",
> men min kone har firmabetalt fastnettelefon,
> så vi ser ingen regninger, og spørge i firmaet kan

Hvis nummeret ikke har været porteret kan du se på itst.dk hvem der har
den pågældende nummerserie.

../Lars