Hvor lang tid varer en samtale?
Fra : Jonas Jalling

Dato : 19-11-08 15:11

Hej alle,

Jeg er igang med at skrive eksamensprojekt på DTU. Jeg skal foretage
nogle målinger på VoIP trafik på internettet. Til dette har jeg brug
for at vide hvor lang tid en gennemsnits telefonsamtale varer.

Har I nogen anelse om hvor jeg skal lede? Jeg har (selvfølgelig)
haft fat i TDC, Telia osv, men ingen af dem vil ud med tal.
Hvad gør en klog?

På forhånd tak

Mvh Jonas Jalling

Fra : jos

Dato : 19-11-08 16:55

Jonas Jalling wrote:
> [...]
>
> Har I nogen anelse om hvor jeg skal lede? Jeg har (selvfølgelig)
> haft fat i TDC, Telia osv, men ingen af dem vil ud med tal.

mine har et gennemsnit på ca. 3. min.
Konens godt 30 min!

hvor klog kan du blive af det?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 25-11-08 22:57

Jonas Jalling skrev:
> [...]
>
> Har I nogen anelse om hvor jeg skal lede? Jeg har (selvfølgelig)
> haft fat i TDC, Telia osv, men ingen af dem vil ud med tal.

Du kan prøve at kontakte http://www.itst.dk/

Mvh
TKJ